Kluczem do rozwiązania problemu może być kółko zębate pośrednie.
Już to opisywałem - musiałem się dwa razy do rozrządu zabrać bo nie zweryfikowałem dobrze za pierwszym razem.
Ewentualnie zablokowany zawór nadmiarowy pompy oleju i ciśnienie rozwaliło ślizgi.
U mnie po wymianie rozrządu, kanały 208 i 209 oscylują wokół -3 i -2 (nie wiem czemu nie wokół zera) ale tak już jest od ok. 60tys km.
Już to opisywałem - musiałem się dwa razy do rozrządu zabrać bo nie zweryfikowałem dobrze za pierwszym razem.
Ewentualnie zablokowany zawór nadmiarowy pompy oleju i ciśnienie rozwaliło ślizgi.
U mnie po wymianie rozrządu, kanały 208 i 209 oscylują wokół -3 i -2 (nie wiem czemu nie wokół zera) ale tak już jest od ok. 60tys km.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.