04-06-2019, 16:43
Witam.
Było wiele razy, przede wszystkim vag i bloki pomiarowe do sprawdzenia, po drugie jak się wymienia rozrząd w tym silniku, to się sprawdza drożność kanałów olejowych zasilających i wszystkie elektrozawory sterujące przepływem oleju czy się nie przycinają, bo one bardzo często blokują swobodny przepływ oleju w związku z czym wariatory nie są prawidłowo ustawiane i dzieje się jak dzieje i potem po wymianie na nowe wariatory zdziwienie, że brak poprawy. Poza tym czy ja dobrze zrozumiałem, że w tym 204KM wymieniono tylko łańcuszek i środkowe kółko, a co z pozostałymi elementami, ciekawe jak został oceniony napinacz hydrauliczny, jeżeli nie został wymieniony. Jakie ciśnienie oleju jest w układzie?
Pozdrawiam
Było wiele razy, przede wszystkim vag i bloki pomiarowe do sprawdzenia, po drugie jak się wymienia rozrząd w tym silniku, to się sprawdza drożność kanałów olejowych zasilających i wszystkie elektrozawory sterujące przepływem oleju czy się nie przycinają, bo one bardzo często blokują swobodny przepływ oleju w związku z czym wariatory nie są prawidłowo ustawiane i dzieje się jak dzieje i potem po wymianie na nowe wariatory zdziwienie, że brak poprawy. Poza tym czy ja dobrze zrozumiałem, że w tym 204KM wymieniono tylko łańcuszek i środkowe kółko, a co z pozostałymi elementami, ciekawe jak został oceniony napinacz hydrauliczny, jeżeli nie został wymieniony. Jakie ciśnienie oleju jest w układzie?
Pozdrawiam