No i przyszedł czas na demontaż rozrządu bo wkurzało mnie szuranie a nawet bałem się aby nie doszło do kolizji, mimo że zrobiłem raptem 100 tys
Koła zębate były wymieniane przy pierwszej wymianie rozrządu oryginalne, uważam że są w idealnym stanie, łyżwy (ślizgi) firmy Febi także niezbyt widać na nich zużycie, to co tak szurało? .Ciśnienie oleju na zimnym silniku
Bieg jałowy 4 bary, przy 2000obr/min 7 bar
na rozgrzanym silniku 80 stopni
bieg jałowy koło 3 barów, przy 2000obr/min 5,5 bara
Koła zębate były wymieniane przy pierwszej wymianie rozrządu oryginalne, uważam że są w idealnym stanie, łyżwy (ślizgi) firmy Febi także niezbyt widać na nich zużycie, to co tak szurało? .Ciśnienie oleju na zimnym silniku
Bieg jałowy 4 bary, przy 2000obr/min 7 bar
na rozgrzanym silniku 80 stopni
bieg jałowy koło 3 barów, przy 2000obr/min 5,5 bara