Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam, mam problem z moim ABS-em.Otóż ostatnio co jakiś czas zapala się kontrolka ABS w czasie jazdy.Po sprawdzeniu na kompie wyskakuje ten sam błąd :
1276 pompa hydrauliczna ABS v64 sygnał poza wartościami granicznymi bląd sporadyczny.
Powiedzcie mi gdzie szukać przyczyny i co się dzieje z tym moim ABS???
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
14-07-2011, 13:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2011, 13:29 przez daneczek76.)
przeczyść wtyczka która idzie do pompy sterownika ABS wyciąg wyczyść jakimś płynem do styków i włóż ponownie, sprawdź tez bezpiecznik.
Po tym zabiegu skasuj błąd i obserwuj czy powróci.
Kiedyś podobny problem miałem w innym autku , po wyczyszczeniu styków wszystko wróciło do normy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
14-07-2011, 16:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2011, 16:50 przez Motorek4612.)
witam ponownie,zrobiłem tak jak kolega radzi,niestety kontrolka się zapala po przekroczeniu ok 25 km/h poszedłem nawet dalej, silnik pompy sprawdziłem na krótko,ale rozbierania było trochę i sam silnik po podłączeniu na krótko działa, z poziomu komputera i vaga nie moge jej załączyć, , chyba sterownik umarł. bu, teraz mam pytanie, czy mogę wymienić sam sterownik, kupiłbym używaną pompę ze sprawnym sterownikiem, i po prostu przełożył,nie widzi misie wymiana całej pompy i zabawa w odpowietrzanie, czy taki zabieg może się udać czy tez muszę adaptować nowy sterownik?
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Poszukaj czegoś na ten temat po kątem audi A6, wiem że tam ten temat jest dość popularny, są nawet filmy na youtube z operacji wymiany sterownika.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
16-07-2011, 13:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2011, 13:16 przez daneczek76.)
czyli jednak terapia wstrząsowo-czyszcząca pomogła.
Ja jak czyściłem to prawie pół puszki spreju do styków w golfie kolegi wylałem.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mozna wymienic sam modul sterujacy tylko0 warunek taki ze musi byc w takiej samej konfiguracji jak ten co nam sie zepsuł. Czyli jesli mamy ESP to ten nowy tez musi to miec. Ostatnio w pracy przelozylismy wlasnie w fiescie nowej sam modul i byloi po sprawie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie wiem co tam robione miales w aucie ale jako mechanik powiem tylko tyle ze zawsze sprawdza sie w pierw cala instalacje elektryczna a w przypadku absu to nie jest jakies mega trudne itrwa to gora pol godziny. Sprawdzasz instalacje, sprawdzasz czujniki abs w kolach i jesli to sprawne to pozostaje jedynie modul na pompie abs ktory tez mozna w zasadzie wyciagnac i ma on tez podlaczenia ktore mozna smialo przeczyscic. Mozesz tez w ciemno wymieniac podzespoly absu czyli czujniki i moduł pompy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam ponownie,wymieniłem sterownik pompy ABS.Cała operacja zajęła mi ok 4 godzin.sama wymiana sterownika to ok 10-15 min, ale rozkręcanie plastików pod lewarowanie skrzyni itp itd,zajęło resztę czasu.Kłopoty i błędy skasowane.pozdrawiam.