Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
21-07-2011, 02:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2011, 09:00 przez sharanista .)
Ma ktoś może instrukcje wymiany i regulacji pompek.
dzięki
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Ma ktoś może nr i opisy bloków do vaga?
z góry dziękuje.
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sam nic nie zrobisz. Trzeba miec sprzet do tych czynnosci. Moja rada to nie dotykaj bo bedzie gorzej. Do samego wsadzenia gotowego pompowtrysku trzeba miec wiedze i sprzet a co dopiero przy wymianie koncówki wtryskowej. Bloki pomiarowe i ich opisy znajdziesz na necie- na forum mastersa jest opisane co i jak ale i na golfie takze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Sam nie będę regenerował tylko co sądzicie o regeneracji pompek.
dzięki
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ale co mechanik powiedzial ze trzeba regenerowac pompki czy sam wpadles na taki pomysl?? Sa jakies dolegliwosci w aucie?? Jaki przebiega auta??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
19-08-2011, 17:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2011, 17:50 przez rafik114 .)
Jeden ma przekroczone normy 3,01 a drugi się zbliża.
poza tym kopci na zimnym.
Dlatego pytam.
Załączone pliki
LOG-01-008-011-013 dob.xls (Rozmiar: 18 KB / Pobrań: 62)
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010