Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szaran podatny na przeziębienia?
#1
Sad 
Witajcie.
Mam Sharana 2.0 `95, z autentycznym przebiegiem 166kkm. Generalnie auto jak na swoje lata w dobrym stanie, po kilku latach prawie bezruchu musialem do niego wrocic i troche trasy ponawijac... Przez ostatnie 6 tyg zrobilem ok 7kkm....
Troche nierowno chodzil, wiec ze 2 tyg temu wyczyscilem przeplywke i przepustnice, zmienilem kable i swieczki bo byly stare...

Wczoraj na lekkim mrozie nie dosc , ze nie chcial mnie wposcic to po odpaleniu nie pracowal na wszystkie gary co ustalo po kilkunastu sekundach...
Dzis podobnie z tym ze po kilkudziesieciu minutach na skrzyzowaniu zaczal szarpac i gasnac tracac wolne obroty. W przerwie w jezdzie dogrzewalem sie na uruchomionym silniku kiedy zaczal parskac znow nie pracujac na wszystkie gary, przekrecilem i lekko wysunalem kluczyk zeby dac mu dychnac a ten uraczyl mnie dyskoteka kontrolek i parskajacym kilka sekund motorem, a ze trwalo to dluzej niz normalne zatrzymanie motoru ponownie wlaczylem zaplon po czym od razu wylaczylem i wtedy zgasl.

Co moglo mu sie podziac?

Pomijam to ze przestal dzialac abs, kilkadziesiat minut po tym jak polapalem sie, ze nie dziala zaswiecil sie wykrzyknik, za za kolejnych kilkadziesiat kontrolka ABS....

Motor na ten moment dziala ok a absu niet.

Czy jest ktos z Kolegow w SK kto jest w stanie pomoc i przeleciec auto Vagiem? W nocy znow musi troche pojezdzic....
Odpowiedz




#2
Niestety nie udalo sie odczytac informacji ze silnika - 2 kable, 2 konfiguracje kompow nie lacza sie ze silnikiem - abs, klima - te parametry odczytane bez problemow - WTF?Sad
Odpowiedz
#3
Jeśli masz stare kable wròć do starych kabli i sprawdź, może te nowe nie są wcale takie ok.
A przepustnice całkiem wyiagałes czy tylko tak czysciłeś bez sciagania z silnika?
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#4
a sama stacyjka jest ok ? na odpalonym poruszaj kluczykiem w stacyjce z wyczuciem na wszystkie sposoby czy będzie przerywał/zgaśnie

przeczytaj moją dawną przygodę jak świrowały kontrolki i nie działała połowa rzeczy

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=78580


aaa no i podobno cewki lubią padać (przegrzewają się są w złym miejscu ...celowo ? )
a jak cewka walnie na zewnątrz takim napięciem to i może chyba być dyskoteka ?
Odpowiedz
#5
Dlaczego skubany nie pozwoli odczytac danych z motoru?Sad
Czy przeskoczony pasek rozrzadu moze powodowac takie objawy jak w 1 poscie?
Odpowiedz
#6
Ma ktos jakies sugestie co co ponizszego?



(30-12-2014, 22:50)kmach77 napisał(a): Niestety nie udalo sie odczytac informacji ze silnika - 2 kable, 2 konfiguracje kompow nie lacza sie ze silnikiem - abs, klima - te parametry odczytane bez problemow - WTF?Sad

Odpowiedz




#7
A sprawdzałeś czy masz iskre.
Sprawdzałeś czujnik położenia wału?
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#8
hmmmmmm a jaki to moze miec wplyw na brak mozliwosci odczytu danych?


Auto jezdzi, czujnik walu rozpadl sie w rekach wiec jest nowy od wczoraj, potrzebuje odczytac co mowi do mnie motor a nie moge, jednoczesnie odczyt klimy, abs jest dla przykladu ok.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości