Liczba postów: 11
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2014
Prowadzimy z żoną firmę handlową. Przynosi to pewne dochody ale sporo oddajemy do US w postaci podatków. Szukamy możliwości wrzucenia tego w koszta prowadzonej działalności. Pytanie, czy leasing jest dobrą opcją? Czy jest kosztowny? A może lepiej dozbierać i kupić za gotóweczkę ?
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Trudno odpowiedzieć na tak zadane py tanie bo zależy jaki leasing i jaką prowadzisz księgowość.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
Jeżeli nie macie dużo kosztów to nie wiem nad czym się tutaj zastanawiać ?
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2015
Akurat sam pod koniec listopada zaciągnąłem auto w leasing dla żony. Opel Corsa który normalnie w salonie kosztowałby 45 900 zł w opcji z leasingiem kosztował mnie będzie jakieś 53 tys. Tyle tylko, że część tej kwoty wrzucę sobie w koszta więc w rzeczywistości będzie to dużo mniej. Jeżeli chcesz konkretniejszych wyliczeń to zapytaj na tym forum:
http://www.forum-kredytowe.pl/f137/ mi tam właśnie wyliczyli koszta (ale ostatecznie udało mi się wynegocjować w banku trochę lepszą ofertę).