Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
Moja rada. Wróć do 110 PS, masz silnik AFN, to cacko, tzw. kropelka, po co go co 'psuć'. Auta z tymi silnikami robią ponad 700 tyś km.
Po zwiększeniu mocy czekają cię szybkie wydatki; sprzęgło, półosie, oby nie skrzynia, Wiem to z doswiadczenia.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Kolego dzięki za radę. Przed sprzedażą wrócę do org. ale teraz nie boję się wydatków bo ich nie ponoszę. Sam handluję częściami wiec mam wszystko za grosze . Proszę tylko o podpowiedz z jakiego silnika pasuję chłodnica oleju i jaki można założyć intercooler , najlepiej jakiś ori żeby było bez większych przeróbek. Przekonywanie mnie do powrotu do fabrycznego softu, na tą chwilę, jest nie w temacie !
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
kolego ori, części to już masz, jak chcesz inne zakładać to już kombinacje, dłubanie, cięcie i rzeźba.
Liczba postów: 535
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
Jeśli są większe wtryski i turbo / to przy programie nie powinno być takich jaj z temp.
To albo ja bym zweryfikował ten program.. albo przyczynę dlaczego się tak grzeje auto... to raczej nie są takie modyfikacje żeby temp miała iść w górę i było wymagane dodatkowe chłodzenie oleju itd.
Co do hamowni.. to dla samej kontroli programu było by warto się przejechać ( 100zł ? )..
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Niestety muszę sie przyznać że jeszcze przed zmiana softu były problemy z temperaturą. Winny był czujnik w chlodnicy oraz to że poprzedni właściciel lał namiętnie uczczelniacz do chłodnic bo była walnieta nagrzewnica. Nagrzewnica wymieniona ,układ kilkunastokrotnie wypłukany. Lecz zostaje jedna sprawa, musiało sie to odbic UPG. Auto chodzi równo, nie kopci itp ale wiem że przedmuchy na UPG potrafią być nie do wykrycia. Ujawniają się przy cieżkiej nodze i nie zawsze. Jak się coś wiecej zacznie dziać to już będę miał pewność. Na tą chwilę poczekam na rozwój sytuacji.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zamulona chlodnica jest. Te srodki do uszczelniania sa zgubne jesli chodzi o takie rzeczy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
29-01-2015, 01:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2015, 01:43 przez peters.)
Wymień może chłodnice i sprawdź wtedy co sie będzie dziać.
Zastanów sie czy tez nie zamontować sobie chłodnicy oleju,stosowane są np. w Toyocie (widziałem kiedyś na szrocie w UK) Szkoda przegrzewać silnika!
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
jezeli uklad drozny to wina programu,mogą spłynąć tłoki do misy skoro generuje taka temp.
Elektronika samochodowa 505541309
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
02-02-2015, 18:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-02-2015, 18:28 przez wesol.)
Pytalem ROberta z Tune Up i mowil ze ciezako by bylo namieszac w takim silniku zeby winna byla mapa w sterowniku. Poza tym by byla zaslona dymna jak nic.
Chlodniczka oleju nie jest potrzebna do takich mocy z tego silnika. To nie generowanie mocy ponad 2xx KM. Nie tedy droga. na szybkiego to mozna odlaczyc weze i zwyklym szlaufem przeplukac uklad wodny. Tego sie inaczej nie robi jak tak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.