Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Kupiłem autko na zakupy i przy wymianie wszystkich płynów i filtrów wymieniłem rozrząd. Zaznaczyłem cechy i na 100% rozrząd jest ustawiony na cechy, ale kręciłem górnym wałkiem rozrządu zgodnie z kierunkiem obrotów silnika, aby mieć lepszy dostęp do śrub osłony. Teraz mam takie pytanie, bo auto odpala, ale całym silnikiem trzepie jakby działał na jeden cylinder. Czy jest możliwe, że jak obrócę o 360 stopni wałkiem rozrządu, to kopułka będzie miała inną kolejność zapłonu? Wału korbowego nie ruszałem nawet o milimetr.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mozesz kreciz zarowno walkiem rozrzadu jak i walem glownym byle by sie nie spotkaly tloki z zaworami przy tym calym manipulowaniu. Wal glowny ma znak na kole i obudowie walek rozrzadu tak samo. Maja sie zgadzac przy zakladaniu jak i po probnym kreceniu walu oczewiscie kluczem, nie rozrusznikiem. Problem raczje w czyms innym. Sprawdz czy moze nie zapomniales czegos podlaczyc ewentualnie kabli nie wcisnales do konca czy swiece niedokreciles itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Problem rozwiązany
Szwagier po....mylił się przy kolejności kabli, bo czytał z kopułki, a nie z rysunku mojego autorstwa i 2 dni w hmmm....
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
czulem ze cos z zaplonem/kolejnoscia podpiecia kabli. wazne ze juz smiga.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.