Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
panel jest aki sam przy dwusterfowej i jednostrefowej klimie w polifcie. JEdynie kodowanie jest inne ktore mozna sobie samemu zmienic vagiem. JEdnak przy zmianie kodowania tyle bledow nei wywali. JAk dobrze pamietam to dwa bledy wywala przy zmianie kodowania ale jakie to juz nie pamietam. Fakt troszke tego jest i to dosc dziwne zeby az tyle naraz wywalilo. A po skasowaniu wszystkie wracają??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
17-04-2015, 13:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2015, 13:54 przez mamwi.)
Wesoł, dlatego śmiem twierdzić że to jakiś przekręt. Climatronic nie widzi tylnej nagrzewnicy, Nie chce mi się wierzyć, że wysiadły wszystkie elementy.
A z tym panelem to chodzi mi o to, że może to jest przekładka z angola. Oryginalnie był manual (lub jednostrefowy), ale deskę europejską mieli z climatronikiem dwustrefowym i taką założyli.
No właśnie, sprawdziłem posty Karola, kupił samochód w lutym... I jest odpowiedź.
Wyjmij climatronic i zobacz ile masz wtyczek i zobacz, czy masz tylną nagrzewnicę. Jak jest to i jest okablowanie, połowa sukcesu.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
no ale co ma manual czy jednosterfowy do panelu do dwusterfowej wersji. Przeciez i manualna klima miala nagrzewnice na tyle i regulacje wiatraka i temperatury z tego co pamietam.
Dziwaczny przypadek ale wydaje mi sie ze bez prucia lewego tylnego boczku to mozemy tylko podyskutowac. Ja bym to pruł i pare kabelkow, mierniczek, akumualtorek maly na testy i mozna szukac co dolega. Generane wyciagajac panel mozna szukac po wtyczkach przejsciado tylnego nawiewu żyła po żyle kablowej i sie okaze co jest. A podajac napiecie na silniczki ( oczewiscie wtyczki odpiete) sprawdzimy czy dzialaja i przestawiaja klapy itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Tak jest samochód posiadam od lutego, no i nie działał klima nie jest to anglo po po vin jest Niemcy, nie kasowałem błedów podjade do kogoś z pełnym vag i zrobimy jeszcze raz skana, co do nagrzewnicy na pewno jest z tyłu bo zaglądałem poza Tym idą pod spodem przewody od klimy do niego, nie wiem tylko jak z panelem bede w aucie to zdejmę go i napisze co i jak jest.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
17-04-2015, 14:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2015, 14:31 przez mamwi.)
(17-04-2015, 14:18)wesol napisał(a): no ale co ma manual czy jednosterfowy do panelu do dwusterfowej wersji. Przeciez i manualna klima miala nagrzewnice na tyle i regulacje wiatraka i temperatury z tego co pamietam.
A może i ma. Wystarczy że piny we wtyczkach są pozamieniane miejscami. Wiesz że producenci potrafią zrobić taki myk, żeby za łatwo nie pasowały elementy z jednego modelu do drugiego.
A przewody to nie od klimy, tylko wodne do nagrzewnicy
. Masz piecyk przed lewym tylnym kołem? Samochód był zarejestrowany na polskie tablice czy do opłat?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Mam piecyk, był zarejestrowany juz w Polsce.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
podeślij mi maila
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Panowie dostałem się do panelu klimatronicka i sa trzy kostki czerwona niebieska i biała, niestety nie podłaczyłem jeszcze Vag aby to sprawdzic. Wiec klimatronik był.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Czyli instalacja jest. Pewnie nie obędzie się bez zdjęcia boczka.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)