Siemano,wczoraj ruszając ze świateł moim niesamowicie wypasionymwozem wystąpiło bardzo nieprzyjemne zjawisko!!!!mianowicie przy zmianie na 2 i 3 bieg skrzynia bardzo szarpneła i był jakiś dziwny metaliczny dźwięk.Potem wszystko przeszło i skrzynia zmienia bardzo elegancko.Generalnie skrzynia pracowała dotąd dobrze.Miała czasem takie nieomal nie wyczówalne przyszarpy tak jakby z lewej strony jakiś luz bo czasem przy zmianie biegu albo wrzucaniu d był metaliczny delikatny odgłos.Byłem jednak dzisiaj na warsztacie i kolo stwierdźił,że na żadnym przegubie jakiegoś luzu nie widzi i że to skrzynia.Postanowiłem tego nieudacznika konkretnie zwyzywać i opuściłem ten warsztat.Trochę wątpie w to,że gośc porusza sobie półosią i wie czy jest ona ok czy nie.Miałem już w życiu tyle przygód z przegubami i obstawiam ze to jest on winien konkretnie ten wewnetrzny od strony skrzyni.Auto coprawda jakoś nie wibruje przy przyspieszaniu ale takie delikatne bujniecia sa zwlaszcza na 2 i 3.Macie jakies inne pomysly??????
Jeszcze mi do głowy wpadło że gdyby to był dyfer już zajechany to by strzelał przy skręcie a nic podobnego miejsca nie ma.
Jeszcze mi do głowy wpadło że gdyby to był dyfer już zajechany to by strzelał przy skręcie a nic podobnego miejsca nie ma.
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATIC
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSI
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATIC
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSI