Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
(12-03-2011, 23:21)sharanista napisał(a): jest nieszczelność na osuszaczu, serwis już proponował wymianę ( w MK2 z chłodnicą ok 1000 PLN)...
sharanista jeżeli jest nie szczelny osuszacz to po co wymieniać chłodnice
Następni naciągacze. Co masz na myśli chłodnicę -parownik ten znajdujący się w kabinie za schowkiem pasażera czy -skraplacz ten za grilem przed chłodnicą płynu G12. Podejrzewam że masz tą samą usterkę co ja tzn przeżarta rurka na uchwycie mocującym do silnika między osuszaczem a sprężarką. Bardzo częsta usterka naszych aut. Pod uchwytem metalowo gumowym zbiera się sól z piachem i innymi śmieciami i rurka aluminiowa zaczyna korodować. Jak poluzujesz opaskę twoim oczom ukażą się wżery. Przewód aluminiowo gumowy żeby było weselej.
....mgła po rowach konie dusi....
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
....mgła po rowach konie dusi....
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
sharanista napisał(a): Wink...w MK2...osuszacz(skraplacz) jest razem z chłodnicą...
tak masz w 100% rację. Znalazłem w końcu dzień wolnego i naprawiłem swoją klimę. 8 godzin dłubaniny i rozbierania i hula.
....mgła po rowach konie dusi....
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Może ktoś z was odkręcał już przewód od klimy który wychodzi od ściany grodziowej po lewej stronie i jest przykręcony do podłużnicy przy filtrze powietrza?
Pytam bo mam na tym przewodzie nieszczelność i będe musiał jego wymontować,patrzyłem można jego odkręcic przy ścianie grodziowej ale dalej nie wiem gdzie on idzie .
Bez rozbierania filtra nic nie widać,zastanawiam sie czy warto samamu się bawić w rozbieranie czy poprostu postawić samochód do warsztatu ,za demontarz przewodu i pospawanie krzykeli mi 250zł
100zł spawanie
150 wymontowanie przewodu i po zaspawaniu ponowny montarz.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
11-05-2011, 08:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2011, 08:23 przez daneczek76.)
dziwne że pan dał dupska ale prawdziwe - napewno masz klime jednostrefową, co do ilosci środka chłodzącego po otwarciu maski jest tabliczka na której pisze ile trzeba załadować środka - tabliczka na przednim pasie pisze jaki środek i jego ilość.
Może być informacja o innej ilości środka kiedy naprzykład aut jest po stłuczce i był wymieniony przedni pas i widnieje naklejka od innej wersji auta.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Sporo osob myli fakt ze na panelu klimatronika sa dwie temperatury do ustawienia- przod i tyl auta. Z tym ze nalezy zwrocic iz przy jedno-strefowej temperature jaka mozemy ustawic na tyle jest albo wieksza albo nizsza niz na przedzie co sugeruje iz na tyl jest tylko nagrzewanie a nie ma chlodzenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 348
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
w jednostrefowej na tył możesz dać 3 stopnie większa lub równa przodowi - mniejsza na tył ustawisz tylko przy dwustrefowej (i jeszcze musi mieć nawiewy w suficie) ale o tym było na początku
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Wracając do początku postu
Ja mam sharika z 2007 roku panel dwu strefowy nawiewy na wszystkich tylnych belkach i wg tabliczki czynnika wchodzi 950 +/- 25 i klima jest na pewno dwustrefowa wiec kierowanie się tylko i wyłącznie ilością czynnika przy stwierdzaniu czy jest dwu czy jedno strefowa jest błędne