Siggi
Użytkownik niezarejestrowany...
witam,
wszystkich uczestników forum. Nosze się z zamiarem kupna Sharana z napędem 4motion. I tu moje pytanie jak ten napęd sprawuje sie w lekkim terenie? Czy daje sobie radę na rozmiękczonej glebie lub po wjechaniu w gęstszy śnieg? Czasami muszę jeździć bezdrożami, a omega którą obecnie się poruszam często płatała mi figla zakopując się po podwozie w błocie ze śniegiem. Jak w ogóle sprawuje się taki napę? Jak z usterkowością?? Drugie pytanie: jak szeroki jest sharan w przestrzeni bagażowej w najwęższym miejscu (zapewne między nadkolami)???
pozdrawiam, siggi
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Sharan powinien lepiej się spisywać od omegi na śniegu i błocie .
Sharan ma napęd na przód a Omega na tył.
Sharan jest sporo wyższy .
A co do luku bagażowego to mogę ci powiedzieć że po wyjęciu foteli z ostatniego rzędu i środkowego do bagaznika wchodzi podwójny gruby materac.
Jak potrzebny jes ci dokładny wymiar to jak chcesz to jutro mogę ci zmierzyć .
mironsg
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam.Jestem posiadaczem sharana 4motion z 2001 roku. ogólnie rewelacja.Miałem okazję sprawdzić go naprawde w bardzo trudnym terenie od śniegów na błotku kończąc.W dodatku na suchym asfalcie trzyma się zdecydowanie lepiej! Pozdr
ochrona25
Użytkownik niezarejestrowany...
25-01-2011, 22:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2011, 23:30 przez mokrysedes.)
Witam i mam pytanie dlaczego po włoczeniu tylnej nawiewó w bagarzniku rosieiom szyby som boczne tylne od pasarzera.Pozdrawiam
Proszę poprawić swoją wypowiedź (ortografia i gramatyka).
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
1
Szyby będą ci potniały jeśli w samochodzie masz wilgoć a na zewnątrz jest chłodniej.
Po pierwsze musisz pozbyć się wilgoci i tu dobrym i starym sposobem jest położenie na podłogę wieczorem kilku stron zwykłej gazety(tylko nie takiej drukowanej na śliskim papierze), ona powinna wchłonąć wilgoć. Rano trzeba gazety wyrzucić z samochodu.
Po drugie powinieneś wymienić filtr przeciwpyłkowy bo jest już na pewno stary i zabrudzony(taki filtr nie pozwala wilgoci wydostawać się na zewnątrz).
Po trzecie warto po zakończonej jeździe ochłodzić powietrze w aucie, najlepiej przez chwilę przewietrzyć.
Po czwarte warto w zimie włączać klimatyzację ustawiając ją na ciepłą temperaturę(klima wysusza powietrze).
Staram się pisać poprawnie po polsku.
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Ja mam z napędem na jedna oś i w miękkim śniegu kompletna katastrofa. Układ ASR jest beznadziejny, doprowadza czasami do zaduszenia silnika. Jak ja siedzę za kółkiem to często wyłączam ESP. Kiedyś wjechałem na gliniaste podłoże. Nie ruszył z miejsca. Nabrał gliny na obydwa koła i kółka się kręciły, a on stał jak wryty.Wyjazd z garażu mam pod górkę i muszę wyjeżdżać z niego tyłem i nawet kilka razy dziennie odśnieżać do twardego podłoża by miał przyczepność. Powodem jest zdecydowanie za ciężki przód, daje się to wyraźnie odczuć na wyślizganych skrzyżowaniach, więc dodatkowy napęd na tylne koła powinien zdecydowanie poprawić trakcję.
W zasadzie fajne i przestronne autko. Mam dość kosztowny egzemplarz, ale funkcjonalność przewyższa mankamenty.