18-09-2011, 12:32
Mi się wydaje że przed obniżanie każdy powinien się przejechać najpierw obniżonym - szwagier kupił właśnie takiego z niemiec - nie znam szczegółów co i jak, ale był na 18 + sztywny zawias +obniżony ileśtam - w gratisie dostał oryginalny zawias, wrócił do niego po 2 tygodniach, a po miesiącu pozbył się 18 i też założył oryginalne 16. Wymienił tylko 2 zalety tamtego zawiasu - wygląd i prowadzenie na równej drodze, na łukach wyboistych tragedia, komfort tragedia, a z kołami 18 trzeba sie obchodzic jak z jajkiem, kręgosłup w dupe dostaje solidnie...
Wiem po swoim - oryginalne nowe amorki + nowe dobre opony (ja mam 215/55 R16 Conti prem cont2 2011r) i auto prowadzi się i trzyma drogi jak głupie, choć następne będą sport cont2. Moje zdanie - obniżanie i utwardzanie auta tylko z myślą o wyglądzie, jest delikatnie mówiąc mocnym bezsensem.
Pozdr
Janciownik
Wiem po swoim - oryginalne nowe amorki + nowe dobre opony (ja mam 215/55 R16 Conti prem cont2 2011r) i auto prowadzi się i trzyma drogi jak głupie, choć następne będą sport cont2. Moje zdanie - obniżanie i utwardzanie auta tylko z myślą o wyglądzie, jest delikatnie mówiąc mocnym bezsensem.
Pozdr
Janciownik