Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Za kilka dni będę wymieniał błotnik, ale nurtuje mnie jedna rzecz. Oryginalnie błotniki są zalepione masą uszczelniającą na styku ze słupkiem A. Myślę, że wypadałoby zrobić tak samo, ale czy jest taka konieczność?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Tak ja robiłem masą uczelniającą app. Inaczej będziesz miał szparę.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Smarowałeś przed założeniem błotnik czy już po założeniu od zewnątrz lepiłeś?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
05-07-2015, 14:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2015, 14:20 przez DDiablo.)
Ja nie zdejmowałem błotnika, tę masę nakładasz po nałożeniu błotnika i najlepiej jak nakładasz utnij dziubek na taką szerokość jak masz aktualną bo potem ciężko ją się rozsmarowuje i niezbyt ładnie wygląda a tak to od razu nałożysz tak jak ma być.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Ja przy wymianie przedniego błotnika zasmarowałem szczelinę silikonem dekarskim bezbarwnym. Lakier się przykleił (spray z puszki), na razie nie odłazi, już z pół roku.
Łatwo go nałożyć bo jest w tubie.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)