09-09-2018, 16:25
Wymieniasz całą litanię prac, które zrobiłeś a nie mają wpływu na pracę silnika...
Przyczyn może być wiele.
1. Może jakieś podcisnienie spadło - sprawdź wszelkie rurki itp.
2. Sprawdź kanały 208 i 209 a przed ich sprawdzeniem poczytaj o czym informują (rozrząd).
3. Jeśl masz LPG to sprawdź poprawność wystrojenia instalacji. I tu uwaga - zacznij od kontroli na benzynie po powrocie kompa do ustawień podstawowych.
Co do trzęsienia kierowniacą.
To, że masz wszystko nowe, nie świadczy że jest OK. Krzywa felga, krzywo zamontowana tarcza hamulcowa i będą problemy.
Przyczyn może być wiele.
1. Może jakieś podcisnienie spadło - sprawdź wszelkie rurki itp.
2. Sprawdź kanały 208 i 209 a przed ich sprawdzeniem poczytaj o czym informują (rozrząd).
3. Jeśl masz LPG to sprawdź poprawność wystrojenia instalacji. I tu uwaga - zacznij od kontroli na benzynie po powrocie kompa do ustawień podstawowych.
Co do trzęsienia kierowniacą.
To, że masz wszystko nowe, nie świadczy że jest OK. Krzywa felga, krzywo zamontowana tarcza hamulcowa i będą problemy.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.