Od tego silnika to mechanika ze świecą szukać... faktycznie, może w ASO będą coś wiedzieć bo chociaż zrobią diagnostykę zgodnie ze sztuką.
Jak masz kompa z interfejsem to w diagnistyce silnika wejdź w kanały 208 i 209... Na pracującym silniku odczytaj wartości tych kanaów.
Mają być pomiędzy -8 a 8.
Rozrząd w tym silniku zależy rownież od ciśnienia oleju. Jak na niskich obrotach będziesz mieć zbyt niskie ciśnienie, to może powodować lekkie przestawienie faz rozrządu.
Jednak, tak jak pisałem. Sprawdź podciśnienia, trochę lewego powietrza i bedzie dziadostwo.
Ja osobiście w filtry stożkowe bym się nie pchał. Wszystko fajnie wtedy gdy razem z modyfikacjami dolotu i wydechu ktoś wprowadzi odpowiednie zmiany do komputera. Jednak w tym przypadku bym na to nie liczył - w Polsce szanse znalezienia kogoś, kto potrafi w tym grzebać są bliskie zera.
Jeśli chcesz i masz czas to możemy się kiedyś gdzieś umówić. Nie jestem mechanikiem zawodowym i nie gwarantuję diagnozy ale może coś się da stwierdzić.
W kwestii drgań, to jednak przy hamowaniu bym obstawiał mimo wszystko tarcze... Bolączka podpory raczej u kolegi nie wystąpi po w 4motion jej nie ma a przekładnia kątowa jest raczej pancerna.
Jak masz kompa z interfejsem to w diagnistyce silnika wejdź w kanały 208 i 209... Na pracującym silniku odczytaj wartości tych kanaów.
Mają być pomiędzy -8 a 8.
Rozrząd w tym silniku zależy rownież od ciśnienia oleju. Jak na niskich obrotach będziesz mieć zbyt niskie ciśnienie, to może powodować lekkie przestawienie faz rozrządu.
Jednak, tak jak pisałem. Sprawdź podciśnienia, trochę lewego powietrza i bedzie dziadostwo.
Ja osobiście w filtry stożkowe bym się nie pchał. Wszystko fajnie wtedy gdy razem z modyfikacjami dolotu i wydechu ktoś wprowadzi odpowiednie zmiany do komputera. Jednak w tym przypadku bym na to nie liczył - w Polsce szanse znalezienia kogoś, kto potrafi w tym grzebać są bliskie zera.
Jeśli chcesz i masz czas to możemy się kiedyś gdzieś umówić. Nie jestem mechanikiem zawodowym i nie gwarantuję diagnozy ale może coś się da stwierdzić.
W kwestii drgań, to jednak przy hamowaniu bym obstawiał mimo wszystko tarcze... Bolączka podpory raczej u kolegi nie wystąpi po w 4motion jej nie ma a przekładnia kątowa jest raczej pancerna.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.