Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
09-09-2018, 19:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2018, 19:58 przez wesol.)
Nie możesz wydawać kasy za błędne diagnozy czy mylne naprawy. Chłopie no weź się nie dawaj robić w konia. To nie zgadywanki. Jedź do kumatego mechanika co ma pojęcie o tych silnikach 2.8 albo niestety do ASO jakiegoś. O ile w ASO masz wszystko na papierze tak u mechaników też wszystko bierz na papier, nic na gębę.
Drgania to duża szansa że przez przeguby lub podporę a problemy moczowe to tak jak kolega skimir sugeruje rozrząd co jest dość częste. A ja bym go słuchał bo conieco wie na tematy związane z ayl
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2017
Reputacja:
0
jesli chodzi dlasza czesc o drgania to chce stwierdzic rowniez ze przegubu zewnetrzne jak i wewnetrzne oraz lapa silnika bylo 3 miesiace temu wymieniane jak i cale zawieszenie auta. tak jak pisalem jedyne co nie wymienialem to lozyska i piasty ale nie slychac buczenia ani szumu ale zastanawiuam sie czy to nie bedzie usterka.. a z tym mechanikiem to nie wiem kto jest dobry w krakowie zna ktos jakigos???
SHARAN 2.8 V6 4motion 204KM
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale na jakiej marki wymieniałem te przeguby bo jak poczytasz dobrze forum to znajdziesz jak kolega wymienił stary przegub na nowy firmy kamoka i było jeszcze gorzej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
09-09-2018, 22:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2018, 22:45 przez skimir.)
Od tego silnika to mechanika ze świecą szukać... faktycznie, może w ASO będą coś wiedzieć bo chociaż zrobią diagnostykę zgodnie ze sztuką.
Jak masz kompa z interfejsem to w diagnistyce silnika wejdź w kanały 208 i 209... Na pracującym silniku odczytaj wartości tych kanaów.
Mają być pomiędzy -8 a 8.
Rozrząd w tym silniku zależy rownież od ciśnienia oleju. Jak na niskich obrotach będziesz mieć zbyt niskie ciśnienie, to może powodować lekkie przestawienie faz rozrządu.
Jednak, tak jak pisałem. Sprawdź podciśnienia, trochę lewego powietrza i bedzie dziadostwo.
Ja osobiście w filtry stożkowe bym się nie pchał. Wszystko fajnie wtedy gdy razem z modyfikacjami dolotu i wydechu ktoś wprowadzi odpowiednie zmiany do komputera. Jednak w tym przypadku bym na to nie liczył - w Polsce szanse znalezienia kogoś, kto potrafi w tym grzebać są bliskie zera.
Jeśli chcesz i masz czas to możemy się kiedyś gdzieś umówić. Nie jestem mechanikiem zawodowym i nie gwarantuję diagnozy ale może coś się da stwierdzić.
W kwestii drgań, to jednak przy hamowaniu bym obstawiał mimo wszystko tarcze... Bolączka podpory raczej u kolegi nie wystąpi po w 4motion jej nie ma a przekładnia kątowa jest raczej pancerna.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2017
Reputacja:
0
10-09-2018, 09:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2018, 09:26 przez djwhite3000.)
przeguby sa firmy GSP zawsze tylko te kupuje.
natomiast dzwonilem do ASO w krakowie VW i mowia ze sprawdzenie tych blokow pomiarowych to koszt 300 zl wiec bede musial chyba sprawdzic co i jak najpierw czy faktycznie to rozrzad
a jak mam sprawdzic to podcisnienie>>?>?
cisnienie oleju tez jest u mnie ok bo 2 tygodnie temu wymienialem caly olej i czujnik cisnienia oleju a pompa oleju jest w porzadku cisnienie oleju wynosilo miedzy 3,5 a 6 bara wiec tu jest ok
a czemu bys stawial na tarcze? byly wymieniane 2 miesiace temu przednie tarcze i tylnie plus klocki TEXTAR komplet i tylnie zaciski wiec sa nowe i centralnie przed wymiana jak i po wymianie problem nadal wystepowal.
Skimir a skad jestes bo ja z krakowa no mozna by sie spotkac tylko gdzie i kiedy :-)
po twojej rejestracji widze ze KRA wiec krakowskie :-) masz tu moj nr i jak cos zadzwon to moze dzsi sie gdzies bysmy nawewt spikli. 883362841
SHARAN 2.8 V6 4motion 204KM
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2017
Reputacja:
0
no to raczej przednia bo przy jezdzie autostrada probowalem delikatnie hamowac recznym aby sprawdzic czy bedzie bicie ale nie bylo.
wiec stawiam na przod.
Rozrzad jednak do wymiany. wyszlo na blokach pomiarowych na kanale 208 minus 10 a na kanale 209 minus 8. slychac zreszta terkotanie, Duzo Skimir pomogl spotkalismy sie osobiscie i sam powiedzial ze rozrzad na sto preocent do roboty
SHARAN 2.8 V6 4motion 204KM
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Piasty i łożyska to raczej nic nie mają do drgań przy dużych prędkościach przy hamowaniu. Zresztą zaczniesz wymieniać piasty to i łożyska to zaraz deczko popłyniesz z kasą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.