10-09-2018, 09:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2018, 09:26 przez djwhite3000.)
przeguby sa firmy GSP zawsze tylko te kupuje.
natomiast dzwonilem do ASO w krakowie VW i mowia ze sprawdzenie tych blokow pomiarowych to koszt 300 zl wiec bede musial chyba sprawdzic co i jak najpierw czy faktycznie to rozrzad
a jak mam sprawdzic to podcisnienie>>?>?
cisnienie oleju tez jest u mnie ok bo 2 tygodnie temu wymienialem caly olej i czujnik cisnienia oleju a pompa oleju jest w porzadku cisnienie oleju wynosilo miedzy 3,5 a 6 bara wiec tu jest ok
a czemu bys stawial na tarcze? byly wymieniane 2 miesiace temu przednie tarcze i tylnie plus klocki TEXTAR komplet i tylnie zaciski wiec sa nowe i centralnie przed wymiana jak i po wymianie problem nadal wystepowal.
Skimir a skad jestes bo ja z krakowa no mozna by sie spotkac tylko gdzie i kiedy :-)
po twojej rejestracji widze ze KRA wiec krakowskie :-) masz tu moj nr i jak cos zadzwon to moze dzsi sie gdzies bysmy nawewt spikli. 883362841
natomiast dzwonilem do ASO w krakowie VW i mowia ze sprawdzenie tych blokow pomiarowych to koszt 300 zl wiec bede musial chyba sprawdzic co i jak najpierw czy faktycznie to rozrzad
a jak mam sprawdzic to podcisnienie>>?>?
cisnienie oleju tez jest u mnie ok bo 2 tygodnie temu wymienialem caly olej i czujnik cisnienia oleju a pompa oleju jest w porzadku cisnienie oleju wynosilo miedzy 3,5 a 6 bara wiec tu jest ok
a czemu bys stawial na tarcze? byly wymieniane 2 miesiace temu przednie tarcze i tylnie plus klocki TEXTAR komplet i tylnie zaciski wiec sa nowe i centralnie przed wymiana jak i po wymianie problem nadal wystepowal.
Skimir a skad jestes bo ja z krakowa no mozna by sie spotkac tylko gdzie i kiedy :-)
po twojej rejestracji widze ze KRA wiec krakowskie :-) masz tu moj nr i jak cos zadzwon to moze dzsi sie gdzies bysmy nawewt spikli. 883362841
SHARAN 2.8 V6 4motion 204KM