10-09-2018, 17:07
Witam.
Bogato sobie liczą w serwisie za podpięcie kompa . Co do bicia przy hamowaniu, to czujnik zegarowy w rękę i sprawdzić bicie na zamontowanej tarczy hamulcowej, a potem po jej zdjęciu, na piaście i pewnie ona/one będzie/będą do wymiany. Sprawdzić i przód i tył, z tyłu, jak będzie krzywa tarcza/piasta to będzie trzęsło budą przy hamowaniu, kierownicą nie koniecznie, jeśli z przodu, to dodatkowo kierownicą.
Pozdrawiam
Bogato sobie liczą w serwisie za podpięcie kompa . Co do bicia przy hamowaniu, to czujnik zegarowy w rękę i sprawdzić bicie na zamontowanej tarczy hamulcowej, a potem po jej zdjęciu, na piaście i pewnie ona/one będzie/będą do wymiany. Sprawdzić i przód i tył, z tyłu, jak będzie krzywa tarcza/piasta to będzie trzęsło budą przy hamowaniu, kierownicą nie koniecznie, jeśli z przodu, to dodatkowo kierownicą.
Pozdrawiam