12-09-2018, 21:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2018, 21:12 przez djwhite3000.)
W piatek rano o 8.00 sharan zostanie poddany Operacji wymiany rozrzadu wraz ze slizgami napinaczem dwoma lancuchami dwoma kolami zebatymi kolem posrednim uszczelka pokrywy klawiatury i uszczelki pod cewki oraz wymianie cewek bo kolejna szwankuje a jedna wymienilem wiec od razu 5 pozostalych tez wymienie :-) Po rozrzadzie zostanie tylko problem kierownicy drzacej przy 140 km/h przy hamowaniu ale bede wymienialem w nastytepnym tygodniu piasty i wtedy zobaczymy co bedzie dlaej. nie dlugo to sharan caly bedzie heee nowy bo juz wszystko prawie wymienilem a co nie wymienilem to sprzeglo i pompa oleju heeee redszta chyba wszystko nowe.... przez poltorej roku hi hi :-) mam nadzieje ze po rozrzadzie nowym sharan odzyje bo teraz zamula strasznie coraz gorzej. Natomiast jak by ktos luknal kupilem rozrzad angielskiej firmy pod tym linkiem myslicie ze bedzie dobre ?
https://allegro.pl/zestaw-rozrzadu-vw-vr...MDFhYmU%3D
rozrzad dopasowywyalem po numerze vin ale mimo wszystko jest to v6 ale czemu oznaczenia pokazuje ze vr6 przeciez jak by bylo v6 to by byly dwie glowice a u mnie w v6 jest glowica jedna wiec jedna uszczelka :-) niby v6 ale czesci i schemat jest vr6
https://allegro.pl/zestaw-rozrzadu-vw-vr...MDFhYmU%3D
rozrzad dopasowywyalem po numerze vin ale mimo wszystko jest to v6 ale czemu oznaczenia pokazuje ze vr6 przeciez jak by bylo v6 to by byly dwie glowice a u mnie w v6 jest glowica jedna wiec jedna uszczelka :-) niby v6 ale czesci i schemat jest vr6
SHARAN 2.8 V6 4motion 204KM