25-01-2012, 07:53
diagnostyka silnika. Najlepiej logi zrobic odpowiednich grup podczas jazdy czyli dynamicznych. Dla mnie bez sensu jest to ze mechanik mowi ze jest wszystko okej ( z parametrów) i domysly robić ze moze przeplywomierz. To pokazuje te prawidlowe dane ta przeplwka czy nie? Bez pożadnego sprawdzenia kompem to wróżenie z fusów. To ze niewiele mechsów wie co z tym fantem zrobić to ja sie nie dziwie bo benzyny sie przecież nie psuja to i tez sie ich nie naprawia a jak sie nie naprawia to skąd ma mechanik znać sie na naprawie tych silników.
Logi przeplywki, cisnienia w dolocie, temperatur wszelkiej masci( przeplywka, uklad chlodzenia itp), dawka paliwa i odczyt z lambdy.
Z mechanicznych spraw to moze sprawdzenei stanu wiec ( czy nie sa okopcone) oraz sprawdzenie kompresji.
Logi przeplywki, cisnienia w dolocie, temperatur wszelkiej masci( przeplywka, uklad chlodzenia itp), dawka paliwa i odczyt z lambdy.
Z mechanicznych spraw to moze sprawdzenei stanu wiec ( czy nie sa okopcone) oraz sprawdzenie kompresji.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.