25-01-2012, 19:11
A wiesz Daniel bo mi ludziska na necie ( inne fora) wciskaja ciemnote bo mial w życiu dwa samaochody i cos tam wie. Ciekawe tylko czemu mechanik zazwyczaj ma diesla i jemu jakoś nic sie nie dzieje z autem. Owszem moge sie zgodzić ze trzeba dbać o diesla ale to chyba nie aż takie straszne wymieniać olej czesto i filtry sprawdzać, przedmuchać a raz w roku( dobra co dwa lata) wymienić.
Są pogłoski ze benzynowce sie nie psuja ich koszta naprawy nie sa duże. Owszem tak było jakies 10-15 lat temu. Teraz sa rownież naćpane elektroniką, elektrozaworkami itp. Ja tam powiem szczerze ze bardziej sie znam na dieslach niż na benzynach. W serwisie robilem i jedno i drugie ale wole diesle.
Wracajac do tematu (bo nie lubie robić OT) to kolega musi zrobić pożadna diagnostyke, sprawdzić jakie wartosci pokazuje lambda, kompresja itp. OD tego sie zaczyna.
Są pogłoski ze benzynowce sie nie psuja ich koszta naprawy nie sa duże. Owszem tak było jakies 10-15 lat temu. Teraz sa rownież naćpane elektroniką, elektrozaworkami itp. Ja tam powiem szczerze ze bardziej sie znam na dieslach niż na benzynach. W serwisie robilem i jedno i drugie ale wole diesle.
Wracajac do tematu (bo nie lubie robić OT) to kolega musi zrobić pożadna diagnostyke, sprawdzić jakie wartosci pokazuje lambda, kompresja itp. OD tego sie zaczyna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.