Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AYl wtryskiwacze
#1
Witam,

Potrzebuje jakiejś instrukcji żeby dostać się do wtryskiwaczy. Tzn jak to pokolei zrobić żeby je wyjąć i niczego nie zepsuć. Jeżeli taki temat już był to przepraszam.
I czy da rade w miare możliwości to pod domem zrobić.

Pytam bo na kompie wyszły mi cewki na 1 i 5 cylindrze. Wymieniłem je i dopiero wtedy wyskoczyły mi dwa wtryskiwacze. Nierówno mi szarik pracuje i chce to zrobić bo szkoda mi silnika i moich nerwów jak przerywa.

Z góry dziękuje Wszystkim za pomoc.
Odpowiedz




#2
Witam
nie zawsze błąd np wtrysku może oznaczać że dotyczy samego wtryskiwacza - należało by się upewnić czy problemem nie są słabo kontaktujące bezpieczniki / przewody / złącza itp. sprawdzić oporności wtryskiwaczy bezpośrednio na złączu sterownika silnika bo dojście jest w miarę ok . Wtryskiwaczy są pod kolektorem ssącym i bez jego zdjęcia raczej nie ma szans by je wyciągnąć a to nie jest łatwy temat ..

Pozdrawiam
Odpowiedz
#3
ja tu wietrze ze byl blad wypadania zaplonow a kolega odrazu polecial po bandzie i wymienil wtryski. Dokladnego kodu bledu nie podaje. Jakies dziwne metody naprawiania silnika. Ja bym nic na poczatek nei wymienial a jedynie zamienił miejscami wtryski i jak pojda bledy za nimi to wtedy wiadoma sprawa. Tak samo sie robi w cewkami jelsi nie sa zespolone na jednej szynie a sa osobne. Tak robilem znajomej jakis czas temu w golfie 4 1.6. 15 minut roboty i wiadomo bylo co jest grane.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#4
No macie racje. Ale żebym je poprzekładać musze się do nich dokopać. Prawda?
I stąd moje pytanie jak je wyjąć.
Dziwne jest też to że na gazie też czasami nierówno pracuje i szarpie:/ ale na pewno pracuje na nim lepiej niż na benzynie.
Odpowiedz
#5
Drodzy forumowicze.

No pomóżcie mi. Jak mam sie do tych wtrysków dobrać...
Odpowiedz
#6
Witam tak jak pisałem wcześniej - wtryskiwaczy są pod kolektorem ssącym i należy go zdemontować ,
temat nie należy do łatwych , na stronie ETKA ON LINE można zobaczyć gdzie są jakie śruby itp .
Ewentualnie jest trochę informacji na niemieckojęzycznym forum

https://www.sgaf.de/content/ansaugkruemm...ent-937225

opis demontażu w starszej wersji VR6 12V
https://www.sgaf.de/node/253364

Pozdrawiam .
Odpowiedz




#7
Najlatwiej sciagnac caly pas I wtedy w miare latwo zchodz kolektor.. kumpel u mnie zdarl go bez demintarzu przodu bo faktycznie da sie ale mowil ze nast razem nie popelni tego bledu bo pelecialo mnustwo ku**w przy tym a gosc jest dobrym akrobata jesli chodzi o v-ery. Osobiscie radze dac do specjalisty, oczywiscie dobrze przy tym uszczelke od kolektora wymienic itd..
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  AYL wtryskiwacze TomekZ14 2 1,167 21-06-2015, 14:13
Ostatni post: TomekZ14

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości