Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam
Mam problem z paskiem wielo-rowkowym;według książki powinien być pasek 1195 ale napinacz mi klekocze(jest nowy po wymianie) a jak skręcam na wolnych obrotach piszczy pasek bo pompa wspomagania daje mu opór.Nie wiem jaka może być przyczyna czy ktoś włożył może jakąś mniejszą rolkę od czegoś czy coś innego. Pomóżcie bo mnie to już irytuje. Wie ktoś gdzie poszukać wymiary rolek alternatora,klimy,pompy wspomagania no i koło na silniku.
Proszę o jakąś pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam Leszek
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
23-07-2015, 17:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2015, 17:26 przez wesol.)
Sprawdz sprzegielko alternatora oraz stan kol chodzi glowinei o rowki w kolach bo lubi tam czasami nalazic syfu, piasku itp. Mozna to poprawicnawet brzeszczotem odpowiednio spreparowanym. Sam pasek owszem mozna tez przesmarowac kawalkiem smoly co zawsze zalecam profilaktycznie robic.
moze zrob jakies fotki i pomierz te kola jak chesz ale nie sadze by ktos tam cos mieszal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
umnie podobnie jest. To chyba nie tu lezy problem. Jelsi sie slizga to albo rowki w pasku lub rowki w rokach sa zasyfione albo moze cos tlustego trafilo na pasek- jakies drobiny oleju czy cos. Ja mam nieco przesmarowane smola i trzyma jak szalony. Chyba ze masz jakis defekt na pompie wspomagania i daje duzy opor albo na altku albo na kompresorze klimy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
dobra zajade do szpeców zobacze co oni na to ale dzięki za sugestie jak co napisze co z tym wyszło
Liczba postów: 206
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
Jakiej firmy kupiłeś ten pasek? Mi kiedyś w sklepie wcisnęli firmy dongil super star, od początku piszczał po włączeniu klimy. W porównaniu do starego paska był o 2mm chudszy.
ALHAMBRA Sport 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Mi napinacz ostro hałasował, a piszczało przy obciążeniu i przy max skręcie. Wymieniłem napinacz to przestało hałasować, ale dalej czasami piszczało, myślałem, że walnięte sprzęgiełko alternatora, ale wymieniłem pasek (tamten pasek był prawie nowy bo poprzedni właściciel wymieniał) zmieniłem na Contitech i wszystko jest w porządku.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Zobaczę jeszcze z tymi paskami zamówię kilka sztuk i zobaczę czy jest jakaś różnica w długości i grubości i wezmę najwyżej najgrubszy i najkrótszy
Podziękował jadę zamówić paski
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Nie zamawiaj kilku sztuk bo po co będziesz za nie płacił, zamów Contitech i powinno być ok.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Płacić nie będę zamówiłem 4 szt i jutro zobacze jaki wybiore i czy zdał egzamin
Do jutra