Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stabilizator
#1
Witam,


Czy może się ktoś orientuje który stabilizator będzie pasował do mojego szarika? Widzę że są 18mm i 18,5mm, to chyba średnica pręta i czy przy automacie też będzie jakiś inny czy standard?
Pękło mi oczko Sad. W VW kosztuje 580zł, jakiegoś zamiennika nie ma, więc pozostaje szukanie na jakimś szrocie lub aukcjach.
chodzi o przód.

Jeszcze żeby tego mało było to w weekend jakaś k....wycięła mi katalizator, eh......co za kraj. Jakiś znalazłem zamiennik za 1200, ale się zastanawiam czy mi to tak bardzo potrzebne. W VW około 5000 zaśpiewali.
Pozdrawiam.



Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Odpowiedz




#2
(27-07-2015, 17:57)maselinho napisał(a): Jeszcze żeby tego mało było to w weekend jakaś k....wycięła mi katalizator, eh......co za kraj. Jakiś znalazłem zamiennik za 1200, ale się zastanawiam czy mi to tak bardzo potrzebne. W VW około 5000 zaśpiewali.
Nie jesteś pierwszy, koledze @m-blue też ostatnio wycieli katalizator co za ludzie.....Angry
Jeżeli chodzi o kata, to możesz wstawić strumienicę bo te pseudo zamienniki katalizatorów są nic nie warte.

Odpowiedz
#3
kolego dostales ten stabilizator ? dzisiaj ja u siebie ujeb*** ucho a nigdzie ich nie ma nawet oryginałów ;/
Odpowiedz
#4
na alledrogo za około stówkę dostaniesz używkę albo poszukaj na szrotach
Odpowiedz
#5
panowie tego stabilizatora nie da się go od tak wymienić !!! żeby to zrobić trzeba cały dół odkręcić bo jest tak powyginany i tak mało miejsca ze nie dałem rady tego zrobić. Pospawałem ucho i narazie jest OK. 2 godziny walczyłem ze śrubkami co trzymają gumy na nim tak zardzewiały że szok. Więc niepotrzebnie kupiłem używkę i 110 w plecy. Dobrze że hamulce z przodu mam nówka.
Odpowiedz
#6
Mowilem ci zeby pospawac. Caly czas mowie ze to owczy slepy ped by czasami wymieniac rzeczy ktore albo sa dobre albo dadza sie naprawic. Bo nowe nie zawsze oznacza lepsze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
Wesol człowiek uczy się na błędach szkoda że nie na cudzych, chciałem dobrze wyszło jak zwykle. Nie moge się doczekać dnia kiedy to sprzedam...
Odpowiedz
#8
Ja tam uwielbiam spawac. Dosc czesto spawam cos dla siebie czy nawet do pracy. Lubie generalnie operowac flexem itp wiec tu podciac tam podgiac tu przyspawac. Pewnie dlatego przerobki turbo mi sie podobaja. To ucho smialo mozna nie tyle co przyspawac co mozna poprostu kawal plaskownika przyspawac od boku i nawiercic tylko otwor i to tez bedzie trzymac lepiej jak nowy stabilizator. Pamietac trzeba ze spaw jest mocniejszy jak sam element. Laczac grube elementy nacinamy w takie V miejsce polaczenia i praktycznie nalewamy nowy material. Dobrze rozgrzane oba elementy i bedzie trzymalo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
Suhhar, da się wymienić!! U siebie też wymieniałem, tylko mi pękł na środku. Musisz zdjąć oba koła i podeprzeć go na kobyłkach lub pniaczkach tak, żeby zawieszenie swobodnie wisiało. Manewrując i kręcąc drążkiem można bez większego kłopotu go przełożyć. Mi cała operacja zajęła z półtorej godziny.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz
#10
tyle ze robiles to w AFN a w AUY moze byc nieco inaczej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Stabilizator, a łącznik stabilizatora ( czyli pytanie laika ) raventes 21 8,737 07-01-2023, 12:37
Ostatni post: Piter1028

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości