Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1,9 TDI AUY wpada w tryb awaryjny
#1
Witam, mam dość nietypowy problem ze swoim sharanem z 2001r.
otóż jadąc autostradą w pewnym momencie autko wpadło w tryb awaryjny, po prostu gaz w podłodze i w ogóle nie przyspiesza, po zgaszeniu o odpaleniu działa normalnie, ale tylko przez moment, zauważyłem również że jadąc na obrotach cały czas powyżej 3000 to nic się nie dzieje, nie wpada w tryb awaryjny, natomiast przy bucie przy 2000 obr to przy około 2500-2700 od razu odcina mu moc, co może być przyczyną? dodam że nie dawno temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą, oraz wymieniłem na całkiem nowy przepływomierz
następna sprawa to ikonka z oliwiarką,
po odpaleniu i przejechaniu +/- 100 km odpala się ikonka oleju na pomarańczowo, po kilku próbach sprawdzania poziomu itp. ikonka nie gasła, gaśnie ona natomiast to odkręceniu korka od płynu chłodzącego, co to ma wspólnego ze sobą to nie wiem, dodam że nic nie psyka ze zbiorniczka, węże przed odkręceniem korka są miękkie, dzięki z góry za wszelkie sugestie,
niestety nie posiadam na dzień dzisiejszy kabelka i vaga, czekam na przesyłkę,
może ktoś miał coś podobnego? pomóżcie
Odpowiedz




#2
Klasyczny notlauf. Turbo do wyczyszczenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
(02-08-2015, 11:19)wesol napisał(a): Klasyczny notlauf. Turbo do wyczyszczenia.

dzięki,
dodam jeszcze że machanior stwierdził padnięty EGR, w ogóle wypuszcza całe podciśnienie i został zaślepiony wężyk do EGR-a,
da radę wyciągnąć turbo bez kanału? chciałbym zrobić to sam bez żadnych mechaniorów, zasadę czyszczenia turbo znam z YouTube tylko jak z demontażem? będę potrzebował jakieś uszczelki do poskładania tego z powrotem?
Odpowiedz
#4
Można góra można dołem. Ja wolę dołem. Nic nie trzeba do tego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
niestety nie mam kanału ani nic takiego więc pójdę górą, dzięki wesol pozdro
Odpowiedz
#6
a jeszcze pytanie mam jedno, da się u nas sprawdzić turbo bez wyciągania go? czyli odkręcić tą gruchę i poruszać tą wajchą od geometrii? czy nie ma dostępu do tego?
Odpowiedz




#7
wiadomo ze troszke ciezkawo ale da sie. RObilem to u siebie nie raz i w golfie tez i w AFNie tez. Da sie da.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
(02-08-2015, 13:50)wesol napisał(a): wiadomo ze troszke ciezkawo ale da sie. RObilem to u siebie nie raz i w golfie tez i w AFNie tez. Da sie da.

dzięki, dzisiaj sprawdzę jak się to tam ma, jak będą dźwigienki zatarte to jutro turbo idzie na stół.
dzięki jeszcze raz. pozdro
Odpowiedz
#9
fajnie sie rusza ta geografia jak odkrecisz sobei dwie nakretki na kluczyk 10 ktore tryzmają ta gruszke do takiej blachy. Wtedy tez mozesz sobie łapiąc za gruszke wachlować dowoli.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
kurde chyba jestem w domu, wywaliłem obudowę filtra i te bebechy, sprawdziłem który wężyk tam idzie i rozpiąłem na grodzi, wziąłem do ryja ciągnę dmucham i no i wężyk syczy, macam ręką i jest wytarty w jednym miejscu, jak wymienie powinno pomóc? jedynie co to nie będę umiał od góry tego wężyka zdjąć z tej gruchy a bardziej tej opaski, spróbuję na razie posztukować wężyka
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  tryb awaryjny grażyny 11 5,688 04-10-2014, 21:54
Ostatni post: andrew7800
  Tryb ECON i AUTO - jakie są różnice? raventes 20 82,517 30-09-2013, 15:06
Ostatni post: robertsalar
  Alhambra wchodzi w trb awaryjny fudik 13 7,399 17-02-2013, 23:28
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości