Liczba postów: 50
Liczba wątków: 12
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Kilka lat temu kolega pracujący przy serwisowaniu cystern orlen dostał za zadanie zrywanie naklejek ORLEN z cystern które jeździły do Auchan. Nie wiem czy się coś zmieniło ale w tamtych czasach było to dokładnie to samo paliwo.
Co więcej drugi kolega pracuje w bazie magazynującej paliwa dla różnych firm i potwierdził że na większość stacji (różnych marek) idą paliwa z tych samych zbiorników.
Więc jeżeli gdzieś po drodze lub na stacji nie będzie kombinacji, nie powinno być różnic w paliwach. A wiadomo Pan Heniu ma możliwość i chęć kombinowania a Auchan zarabia na dużej ilości sprzedawanych paliw i kombinacje koncernu od razu by wyciekły. Ale wiadomo wszędzie pracują ludzie... wszystko jest możliwe
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie wiem jak na innych auchanach ale tu w SZczecinie na auchan Kolbaskowo to taki przemial jest ze czasami to trzeba si wystac w tej kolejce dosc dlugo a jest tam spora ilosc dystrybutorow bo 10 szt. Bydek kasujacych chyba 4 albo 5. Tam jest jak z akomuny. Wczoraj bylem tam o 11 rano to bylo znosnie i ropa po 3.57 zl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
I daty i różne klasy paliwa.I jeszcze wiele, wiele innych czynników. Na każdej stacji klient ma prawo wglądu do karty charakterystyki paliwa z ostatniej dostawy. Każdy może sobie porównać i zobaczyć z jakiego terminala paliwo przyjechało.
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
To odświeżę wątek. Mieszkam w Czechach i jest tu parę dużych sieci. Nie spotkałem się ze złą jakością i jakoś nie widzę różnic w zachowaniu mojego Sharanka. Tu sieć Benzina to polski Orlen i ma naprawdę bardzo dobre opinie. Verva cieszy się dużą popularnością. Jedną z gorszych opinii i potwierdzoną testem ma Shell. Ciekawą opcją jest EuroOil (Cerpo-czyt czerpo) - jako jedyna sieć sprzedaje olej bez rzepaku. Nafta rozprowadzana jest chyba z dwóch rafinerii i częściowo z Austrii - OMV oraz z Niemiec ONO (nie cieszy się dobrą opinią ale lałem i nie było żadnych problemów.
Tu Verva ma liczbę cetanową ok. 60. Dopuszczalne minimum w Czechach to 51 ale standarty mają podobno ok. 55cet.
Mają bardzo dobry dodatek do ropy i benzyny VIF w wersji letniej i zimowej. Podnosi cet o 5, czyści i polepsza smarność.
Prawie w ogóle nie dolewają oleji 2T do ropy.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Cetan to nie smarownosc to zdolność do samozapłonu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.