04-08-2015, 22:03
Witam!
Jestem nowy na forum chociaż mojego sharana posiadam od 2 lat.
Szukałem modelu z ASZ-etem i by miał nawiewy multifunkcję i ksenony. Wcześniej jeździłem Alhambrą ze 116 konnym silnikiem który po wirusie miał 156KM. Sharana szukałem ponad pół roku aż wreszcie nabyłem go pod granicą z Luxemburgiem. 2005 rok 173 tys przebiegu w chwili zakupu. Po wirusie miał 173KM ( chociaż późniejsza wizyta i hamowanie w innej firmie pokazały 160+ ). Gdy padły mi pompki zdecydowałem się pójść dalej. Miałem głowicę z leona ARL-a z której wyciągnąłem pompki. Postanowiłem je dać do sprawdzenia i okazały się idealne ( straszne zaskoczenie ). Początkowo miało wskoczyć GTB2260 ale ostatecznie jest to hybryda ( nie pamiętam dokładnie jaka ale jak tylko będę miał info to wrzucę ). Rezultat to 200KM i 420NM. Po modyfikacji zrobione jakieś 10tys km. Wszystko super. W załączniku wrzucam wykres. Czekam na opinię. Pozdrawiam!!!
Jestem nowy na forum chociaż mojego sharana posiadam od 2 lat.
Szukałem modelu z ASZ-etem i by miał nawiewy multifunkcję i ksenony. Wcześniej jeździłem Alhambrą ze 116 konnym silnikiem który po wirusie miał 156KM. Sharana szukałem ponad pół roku aż wreszcie nabyłem go pod granicą z Luxemburgiem. 2005 rok 173 tys przebiegu w chwili zakupu. Po wirusie miał 173KM ( chociaż późniejsza wizyta i hamowanie w innej firmie pokazały 160+ ). Gdy padły mi pompki zdecydowałem się pójść dalej. Miałem głowicę z leona ARL-a z której wyciągnąłem pompki. Postanowiłem je dać do sprawdzenia i okazały się idealne ( straszne zaskoczenie ). Początkowo miało wskoczyć GTB2260 ale ostatecznie jest to hybryda ( nie pamiętam dokładnie jaka ale jak tylko będę miał info to wrzucę ). Rezultat to 200KM i 420NM. Po modyfikacji zrobione jakieś 10tys km. Wszystko super. W załączniku wrzucam wykres. Czekam na opinię. Pozdrawiam!!!