Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Miałem to samo jakieś 3 lata temu i nie pamiętam dokładnie, ale to na pewno było kabelek od czujnika temp,lub sam czujnik świrował. także nic poważnego. A obroty ci lekko nie wzrastają??
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
14-08-2015, 22:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2015, 22:59 przez ULTRA.)
Nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów z obrotami. Właśnie wróciłem z samochodu gdzie podpinałem VAG'a nie ma żadnych błędów ......
Tak sobie myślę, czy w vag'u jest taka opcja monitorowania temperatury płynu chłodzącego podczas jazdy/postoju..?
Można by wtedy wyeliminować potencjalnie termostat.
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Ja tez błędu nie miałem na vag a termostat aż tak szybko nie reaguje jak ta wskazówka na blacie. Mi czasem nawet na zimnym na postoju czasem lubiła wariować. Oczywiście jak chcesz to vag sobie podłącz i zobaczysz jak ci pokazuje. Szukaj w 017 wskazniki oczywiście
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Ale czy walnięty czujnik ma jakiś wypływ na silnik/jazdę..?
Liczba postów: 160
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Podłącz vaga jeśli temperatura na wskaźniku i vagu jest zbliżona to termostat .Jak mi zdechł termostat to grzał się max do 75
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Jutro się zobaczy, ja podejrzewam ten czujnik, bo przy takiej pogodzie jaką mamy teraz, to samochód raz dwa łapie temperaturę i otwiera duży obieg.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
no dobra zrobiłes pomiar tylko raz czy powiedzmy co minute ? moze termostat sie przycina i gdy dostaje wysoką temp cieczy nagle sie otwiera i wali całym obiegiem a jak dostaje chlodniejsza ciecz nagle sie całkiem zamyka i tak w koło.