Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Czujnik dziabniety. Stefano pisał kiedyś że mniejwiecej za pompa vaq jeśli mnie pamięć nie myli. Podwiaz trytka wtyczke od tego czujnika by dociskalo to powinien dobrze wskazywać
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
wesol to gdzies w okolicy pompy tandemowej, za pompą idą te przewody z chłodziwem wchodzą w jakiś trójnik i chyba w głowicę..?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak gdzies tu. W golfach jest tam wlasnie ale czujnik czteropinowy a w SGa zdaje sie dwupinowy. Jak docisniesz lub poruszasz ta wtyczka to bije o zaklad ze ta wskazwoka bedzie pewnie pływac od zera do 90 na rozgrzanym silniku, ewentualnie od tych 70 do 90 stopni. To temat znany juz na forach i wszedzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Ale pomimo "falowania" wskazówki, to chyba można normalnie jeździć..?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak. TO tylko info dla kierownika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
2 pinowy. Wina czujnika. Od 3 lat tak mam w golfie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zglebialme temat kiedys. W czujnikach tych sa tez dwa piny ktore to luzuja sie i traci styk od lementu oporowego ktory zmienai swoja rezystancje wraz ze zmiana temperatury. Drgania w aucie powoduja ze wszysko drga no i wtyczka takze co skutkuje pozniej takim efektem/
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.