Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
powiem tak jedno jest pewne że moje turbo się konczy i cos trzeba bedzie z tym zrobic. Dlatego tez zastanawiam sie czy wlasnie zmienic turbo na to gtb czy pozostac przy seryjnym. przegladajac allegro to cena "sprawnej używki" i takiego gtb jest prawie ta sama. pompowtryski mam AL-ki, DM juz raz zmieniałem, skrzynie tez oststnio musiałem zmienic bo rozsypała sie moja FUX i mam teraz EHH, mam rowniez w domu lezec polos od pitera ktora czeka na swoja kolej. tak wiec te slabe elementy ma juz troche ogarniete. auto uzywam glownie na trasach ok 400-500km rocznie robie ok 45tys km i jezdze głównie w 5os. dlatego mam dylemat co zrobic z tym turbo.
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No oby to bylo turbo bo pisales ze luzow nie ma zbytnio.
Pompki masz AL w BTB?? Zmieniales i sprawe ogarnial jakis tuner bo nie pamietam czy gdzies o tym pisales?? Moze tu lezy problem?? Podejrzewam ze jakby wyladowalo turbo i pozostale inne rzeczy to raczje bys chcial podciagnac troszke na mocy a tu raczej DM sprawy nie ogarnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
Pompowtryski zmieniłem w styczniu oryginalne były BE, zrobiłem program i wszystko było ok tylko właśnie od jakiegoś miesiąca auto zaczęło brać olej i z tyłu kopciuszek jak dodaje gazu...
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
06-10-2015, 13:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015, 16:34 przez wesol.)
Ciekawe czy pompki dobrze dopasowane programowo ale ja bym wpierw wyciągnął pompki i sprawdził oringi bo piszesz ze turbo ma mały luz więc nie sądzę ze winne turbo. Ile KM wyszło i jakie doladowanie masz? Zapodaj jakies logi dyn.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
tez tak chyba zrobie założę może stare pompki na test. jak zakładałem te AL-ki to zakładałem nowe oringi. i zobacze jeszcze tą pompe tandemowa
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale te pompki to tak sobie sam zamienieles czy jak?? BE nei sa zamienne z AL bez korekty u tunera a nawet i w takim pryzpadku nie ma tak ze juz musi to wszystko trybic. To ze skopiuje wartosci z pompek do AL to nei znaczy ze bedzie juz wszystko idealnie. Jednakze stawiam raczej na podtarte gniazda w glowicy i opringi z biegiem czasu dostaja po tylku. Czasami jest tak ze pojezdizsz tydzien czy dwa, czasami po 2 miesiacach zaczynaja sie cyrki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
pompki zmienial i ustawial mechanik, a soft zmienial tuner, przeslal mi soft i go sobie wgralem, mialem jeszcze podjechać do niego ale że jestem w pl jestem glownie na weekendy to nie mam za duzo czasu... i jest jak jest. bede sie musial teraz wziasc za mojego sharana bo szkoda mi go troche...
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
06-10-2015, 21:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015, 21:38 przez wesol.)
Matko chlopie, ja czytam i nie dowierzam. Zmiana pompek w sofcie to nie musi sie odbyc tak ze tu sobie wgrasz soft i koniec roboty. Chyba ze 9 softów wrzucal mi RObert zanim doszlismy do ladu co jest nie tak ze nie idzie sie z pompkami dogadac. Zapytaj tego twojego tunera ile sharanow w życiu robil i jakie przypadki przeżył w SGA a jakie w golfach, leonach octaviach itp.
O procedure zmiany fizycznie pompek nie pytalem dlatego bo to sa rzeczy oczewiste i to ze sie to robi na wystudzonym silniku i maj byc odpowiednie naciagi pompek to wiadoma sprawa ale takie cyrki co tu podajesz to o pomste do nieba woła. Co tu moze byc przyczyna ze kopci?? Kto to wie w takim przypadku. To ze piszesz ze nagle zaczal kopcic ci to ja w to osobiscie nie wierze. Wybacz ale tak juz podchodze do takich tematow bo ludzie w 90% przypadkow nie mowia prawdy albo kłamią w żywe oczy.
Co to za tuner jest, skąd?
Sprawdzaj oringi na pompkach bo tu wietrze problem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
soft zmieniałem w
http://ecuteam.pl/content/16-nasz-warsztat
to kopcenie też myślałem że może być od wtrysków ale skąd te ubytki oleju i duże ilości w dolocie?? te oringi mają też na to wpływ??
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
06-10-2015, 22:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015, 22:58 przez wesol.)
Co znaczy duze ilosci w dolocie. Wylewales olej w dolotu z interocoolera a wezy dolotowych??
Tak oringi maja wplyw na szczlenosc meidyz ukladem paliwowym bo pompowtryski musza jakos dostawac paliwo przecie a siedza pod pokrywa zaworowa gdzie oleju jest chyba az nadto co nie.
Firmy nie znam nie znam ich roboty. Soft chociaż zabezpieczaja czy kazdy moze sobie kukac co tam namajstowali?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.