Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ALHAMBRA2.0 plywa po wymianie sprezyn.
#1
WITAM. Nadszedł czas na zawieszenie w mojej alhambrze. Wymienilem sprezyny przod,poduszki i lozyska. Wszystkie tuleje,gumki stabilizatora,koncowki drazka, amortyzatory tyl i hamulce przod. Wszystko pieknie aoe po wymianie ustawilem zbierznosc i auto strasznie sie prowadzi. Sciaga w prawo przy przyspieszaniu jak puszcze gaz to wraca na tor jazdy. Poza tym auto bardzo wysoko stoi z przodu. Brzydko to wyglada. Czy to moze byc przyczyna tych objawow. Zastanawiam sie nad wstawieniem uzywanych zeby wrocil przeswit do normy. Pomozcie. Ktos moze miap taki problem
Odpowiedz




#2
Musisz trochę pojeździć żeby się sprężyny ułożyły. Nowe sprężyny są elastyczne a zwłaszcza w benzyniaku. Po miesiącu powinno być dobrze chyba że przednie amorki nie trzymają.Smile
Sprawdź jeszcze czy te duże tuleje na wahaczach są całe.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#3
Aha. To troche poczekam. Wszystkie tuleje byly wymienione. Amorki mechanior sprawdzał i mowil ze ok.
Odpowiedz
#4
Nie sadze by siadlo to jaos zauwazalnie. jesli cos ma siasc to siada w ciagu jednego dnia ale to moze o centymetr albo i nawet nie. Sprezyny sa hartowane dosc mocno no chyba ze to sprezyny jakies z dalekiego wschodu robione jak to sie mowi potocznie z gumy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
A jak patrząc na auto to przód masz równo z tyłem czy wyżej. Jeśli jest przód wyżej niż tył to musisz zmienić też sprężyny z tyłu na nowe.
Prawa fizyki. Jeśli przód masz wyżej to przy szybszej jeździe auto staje się mało stabilne a to z tego że pęd powietrza wpadający pod auto napotyka większy opór z tyłu auta i auto pływa.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#6
Ta roznica jest bardzo widoczna. Tez kola z przodu sa dziwnie ustawione. Sa skierowane do srodka. A przy skrecie na maxa mam wrazenie jjakby sie opona podwijala.
Odpowiedz




#7
No ro masz geometrię skopaną.
Pamiętaj, że geometria to nie tylko zbieżność. Jedź i sprawdź ale w takim warsztacie gdzie potrafią zmierzyć coś więcej niż ten jeden parametr.

Jednym z objawów mocno skopanej zbieżności jest wrażenie właśnie podwijania się kół, lekki skręt i samochód jakby chciał zanurkować, kierownica nie wraca do jazdy na wprost...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#8
Tak jak kolega pisze jedź na warsztat i lasery na koła.Smile
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#9
Wszystko sie zgqdza,tylko kola sa krzywe w pionie a nie w poziomie. Tzn ze czesc opony ktora przylega do ziemi. Z jednej strony opony jest widoczny maly flak. Mi sie wydaje ze sprezyna za barrzo rozciąga amortyzator, bo chyba sga nie ma ustawiania kata, tylko drazkami kierowniczymi.
Odpowiedz
#10
Zgadza się w SGA nie ma regulacji kąta.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  2.0 ADY - problem po wymianie świec i kabli Krzysztoflon 4 2,632 01-07-2015, 18:38
Ostatni post: Krzysztoflon
  AAA - Brak ogrzewania, auto nie grzeje po wymianie nagrzewnicy mirazz 16 10,230 13-11-2014, 10:56
Ostatni post: moherydz
  Po wymianie całego WN z kopułką i palcem , odcina przy 4500obr Szeroki 2 2,144 11-07-2013, 23:09
Ostatni post: Szeroki
  Sharan VR6 problem po wymianie silnika, nie odpala świeci się abs i hamulce Savczuk 2 3,094 08-05-2013, 11:47
Ostatni post: Savczuk
  Galaxy 2.3 pali 20/100 po wymianie silnika mradek 6 5,721 17-02-2013, 15:45
Ostatni post: mradek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości