Liczba postów: 30
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
WITAM. Nadszedł czas na zawieszenie w mojej alhambrze. Wymienilem sprezyny przod,poduszki i lozyska. Wszystkie tuleje,gumki stabilizatora,koncowki drazka, amortyzatory tyl i hamulce przod. Wszystko pieknie aoe po wymianie ustawilem zbierznosc i auto strasznie sie prowadzi. Sciaga w prawo przy przyspieszaniu jak puszcze gaz to wraca na tor jazdy. Poza tym auto bardzo wysoko stoi z przodu. Brzydko to wyglada. Czy to moze byc przyczyna tych objawow. Zastanawiam sie nad wstawieniem uzywanych zeby wrocil przeswit do normy. Pomozcie. Ktos moze miap taki problem
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Aha. To troche poczekam. Wszystkie tuleje byly wymienione. Amorki mechanior sprawdzał i mowil ze ok.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie sadze by siadlo to jaos zauwazalnie. jesli cos ma siasc to siada w ciagu jednego dnia ale to moze o centymetr albo i nawet nie. Sprezyny sa hartowane dosc mocno no chyba ze to sprezyny jakies z dalekiego wschodu robione jak to sie mowi potocznie z gumy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
A jak patrząc na auto to przód masz równo z tyłem czy wyżej. Jeśli jest przód wyżej niż tył to musisz zmienić też sprężyny z tyłu na nowe.
Prawa fizyki. Jeśli przód masz wyżej to przy szybszej jeździe auto staje się mało stabilne a to z tego że pęd powietrza wpadający pod auto napotyka większy opór z tyłu auta i auto pływa.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Ta roznica jest bardzo widoczna. Tez kola z przodu sa dziwnie ustawione. Sa skierowane do srodka. A przy skrecie na maxa mam wrazenie jjakby sie opona podwijala.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
No ro masz geometrię skopaną.
Pamiętaj, że geometria to nie tylko zbieżność. Jedź i sprawdź ale w takim warsztacie gdzie potrafią zmierzyć coś więcej niż ten jeden parametr.
Jednym z objawów mocno skopanej zbieżności jest wrażenie właśnie podwijania się kół, lekki skręt i samochód jakby chciał zanurkować, kierownica nie wraca do jazdy na wprost...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Wszystko sie zgqdza,tylko kola sa krzywe w pionie a nie w poziomie. Tzn ze czesc opony ktora przylega do ziemi. Z jednej strony opony jest widoczny maly flak. Mi sie wydaje ze sprezyna za barrzo rozciąga amortyzator, bo chyba sga nie ma ustawiania kata, tylko drazkami kierowniczymi.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Zgadza się w SGA nie ma regulacji kąta.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM