Liczba postów: 41
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
-1
A hamulce dobrze działają ? Brudu mogło zassać do vacu ,jak rozebrałem swoją to syfu było że ho ho ,sprężarka i jest czyściutko.Winą była uszczelka we wtyczce w plastykowej rurce.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
06-12-2015, 21:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2015, 21:42 przez bobi1983.)
Możliwe że problem z podciśnieniem. Faktycznie sprawdź pompę. A co do n75 to zawsze warto zregenerować. Ja swój otworzyłem i przesmarowalem. Lepiej reaguje turbina i nie przeładowuje. Jak wyczyścić znajdziesz w Google.
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
-1
A może przy wymianie wężyków przez pomyłkę odwrotnie podłączony jest zaworek zwrotny co idzie do n75 {jak sam napisałeś stało się nagle po wymianie}.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Witam poszukuje pomocy mianowicie
Kompletny brak mocy i błąd 17964 i teraz po kolei
Co było w aucie robione
Pompki regeneracja
Turbo regenerowane
N75 i N18 nowy
Nowy zaworek utrzymania ciśnienia ten przy vacum pompę
Wszystkie podciśnienia nowe
I pytanie co może być przyczyną braku mocy
Proszę o pomoc brak sił
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
08-02-2020, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2020, 16:56 przez Stefano.)
(19-10-2015, 22:10)gigss napisał(a): Witam
prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ?Dodam że stało się to nagle
tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie
Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_236533.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236534.html
Błąd wskazuje na przeładowanie turbiny, jeździłeś pewnie na zimnym silniku i zapiekły się kierownice w turbinie. Sprawdź sztangę turbiny, czy jest w górnym położeniu przy zgaszonym silniku i czy po zapaleniu idzie w dól. Krótkim kluczem 14 mm, poruszaj sztangą czy lekko chodzi i czy sama wraca w górne położenie, ma mieć około 2 cm ruchu, wtedy będziesz wiedział co robić.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
W moim przypadku turbina a raczej sztanga pracuje prawidłowo turbo sprawdzane przez firmę lecz samochód nie ma mocy i moje pytanie czy pompa vacum może być uszkodzona w taki sposób iż mam hamulce a turbo nie funkcjonuje?
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
No ale błąd wskazuje na przeładowanie turbiny, więc kierownice w niej są 'otwarte' na Full, czyli sztanga jest w dolnym położeniu. Musisz wejść pod auto i fizycznie sprawdzić, jak zachowuje się sztanga, bo co będziemy dalej gdybać...
Można też to zrobić na bloku 04, kanał 11 i zobaczyć jak się otwiera i zamyka zaworek N75 i jak wtedy się przestawiają kierownice i jak wyglądają ciśnienia.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Janusz spojrzał na logi innego kolegi z przed kilku lat. Tu mamy do czynienia z niedoladowaniem. Tyle rzeczy wymienionych że jeśli są one sprawne to zostaje kabloteka. Najlepiej odczytać błędy, pokazywać je i po tym zrobić loga dynamicznego 011. Wtedy wyjdzie co i jak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.