Czy ktoś się orientuje do czego jest 3 od lewej 3A (chyba) bezpiecznik (u mnie jest różowy). Bo jest spalony, a wszystko działa, przynajmniej mi się tak wydaje.
I jeszcze jedno pytanie, trochę mnie niepokoi sytuacja mrugania delikatnego świateł (wszystkich: mijanie, lampek wewnętrznych kabiny, wyświetlacza komputera; nie wiem co jeszcze) Też takie coś macie? I jeszcze jedno, zauważyłem przygasanie świateł (chwilowe, przygaśnie i wraca spowrotem do normalnego stanu) gdy włącza się jakiś odbiornik. Czy to normalne?
Witam.Odnośnie tego bezpiecznika to sprawdź dokładnie na pokrywie od bezpieczników-tam masz dokładnie rozrysowane który bezpiecznik zabezpiecza dany obwód prądowy.Odnośnie przygasania świateł-sprawdź przewody masy "-" które mogą być zaśniedziałe i brak jest odpowiedniego przepływu prądu-w moim przypadku miałem swojego czasu takie przygasanie świateł przy luźnym przewodzie masy przy skrzyni biegów.
a na 99% powodem mrugania jest dogrzewacz,a szczególnie pompka paliwa od dogrzewacza, miałem to samo i widziałem też w innych sharanach takie zjawisko. więc się nie przejmuj tym
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Tak to prawda. Tez mialem takie mruganie ale po wzmocnieniu instalacji juz tego nie ma ale juz nie pamietam czy mocniejszy altek tez sie tu nie przysluzył. Mrygniecie tez bylo jak sie wlacza podgrzewanie przedniej szyby, tylnej zreszta chyba tez. Teraz juz nic mi nie mryga.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Ja jak przylutowałem wszystkie ważniejsze kable to nie ma żadnego przygasania czy to przy szybach czy fotelach i piecu. Proponuję chociaż przelutować ten najważniejszy najgrubszy przewód masowy, na pierwszy rzut oka wygląda ok ale po wyciągnięciu jest co robić.
Pomoc drogowa - przewóz aut, przyczep, maszyn, minikoparek itp. 509-415-653
ta a ja mam benzynę bez dogrzewacza i mi też przez niego mruga?
U mnie do wymiany szczotki i komutator to już wiem tylko cholernie źle wyją alternator i jakoś tak jeszcze jeżdżę :-P
Witam. Mam problem w VW Sharan 2000 FL TDI 85kw. Problem dotyczy przepalania się kabla w puszce koło akumulatora. Puszka już raz była kiedyś wymieniona i stało się znowu to samo. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.
załączam zdj elementu.
To jest jakiś głupi pomysł że strony vaga nie tyle co ze skrzynką co z faktem takim że kabel od alternatora idzie właśnie do niej. Zastosowanie tych mizernych oczek zagniecionych na dość małym odcinku kabla to już druga sprawa która właśnie jest przyczyną tego grzania się. Jak można na zagniotce o długości około 6 czy 7 mm przekazywać prąd grubo powyżej 100 amper. Kiedyś kabel od altka leciał bezpośrednio do klemy plusowej i takich problemów nie było. Śrubki trzymające te oczka kabli i bezpieczniki to fi 6 mm to już całkiem paranoja. Na altku jest śruba fi 8 to jak może być że na drugim końcu jest mniejsze oczko i śruba. Poprostu nielogiczne. Tak jakby zawiesie z łańcucha o udźwigu powiedzmy 10 ton dać zaczep 0.5 tony. To się mija z celem bo całość ma wytrzymałość taka jak najsłabszy element.
Najlepiej to kup z metr dwadzieścia kabla miedzianego dwa oczka pozadnego i jeden koniec przykrec do altka drugi do klemy plusowej. Sprawdź jeszcze pobory prądu bo może coś robi duże obciążenie tak jakby świece żarowe lub grzanie szyby przedniej itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.