Witam wszystkich. Stalem się posiadaczem seata Alhambry z 1999 r z silnikiem 1.9TDI 110km problem mam taki mianowicie znalazłem piecyk od dodatkowego ogrzewania byl strasznie zniszczony i nie chodził widać po wężach od wody ze są połączone i nie wchodzą do piecyka . Kupilem drugi piecyk w lepszym stanie i problem jest ze nie odpala szukałem czujnika temp. pod szyba kolo silniczka od wycieraczek ale tam nic nie ma POMOCY bo zamarzam wieczorami[/color]
Problem Dogrzewacz D3WZ Alhambra 1999 r
|
28-11-2015, 13:35
a błędy jakieś ?
odblokowany po wymianie ? daj więcej informacji.
28-11-2015, 13:40
nie mam Vaga a jak go odblokować???? to co zrobiłem to napisałem
28-11-2015, 13:48
To przedlift tu się nie odblokowuje bo odcięcie kabli to już reset. Sprawdziłeś choć kable przy wtyczkach i dobrze zamknij koło tego mechanizmu wycieraczek bo tam zewrzyj piny wtyczki. Piec też warto rozebrać i podpiac pod zasilanie na próbę czy wszystko działa- wiatraczek swieca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
29-11-2015, 11:47
(28-11-2015, 13:21)Szybki napisał(a): Witam wszystkich. Stalem się posiadaczem seata Alhambry z 1999 r z silnikiem 1.9TDI 110km problem mam taki mianowicie znalazłem piecyk od dodatkowego ogrzewania byl strasznie zniszczony i nie chodził widać po wężach od wody ze są połączone i nie wchodzą do piecyka . Kupilem drugi piecyk w lepszym stanie i problem jest ze nie odpala szukałem czujnika temp. pod szyba kolo silniczka od wycieraczek ale tam nic nie ma POMOCY bo zamarzam wieczoramiCzujnik jest, tylko źle tam szukałeś. Najczęstsza przyczyną nie działającego pieca D3WZ w modelu MK1, jest nie sam piecyk, lecz awaria pompki paliwa. Musisz sprawdzić czy istnieją jeszcze na niej piny, bo to stary model pompki i wystajace z niej miedziane konektorki bardzo często utleniaja sie i brak obwodu zasilania pompki powoduje wyłaczenie piecyka. Spawdź czy dziłaa ta pompka podajac przerywane 12 V na piny, Oczywiście musisz z niej wypiąć kabelki, aby prad nie cofnąl sie do sterownika piecyka i go nie nie uszkodził.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
29-11-2015, 11:59
Ok jutro wjade na kanal i poszukam pompki paliwa i sprawdze miernikiem jak wyglada zasilanie na pompce paliwa ja ja chyba widzialem na rozgalezniku glownych przewodach paliwa
kolego zmieniłem tytuł wątku i przeniosłem do odpowiedniego działu
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
29-11-2015, 20:31
Pompkę masz z prawej strony, tak nad zbiornikiem paliwa. Może być mocno zarośnięta brudem. Czujnik temperatury oryginalnie jest podwieszony na takim klipsie, trochę głębiej, trzeba patrzeć do góry, żeby go zobaczyć. I sprawdź dokładnie kablotekę przy wtyczce pieca od strony samochodu.
Rozpis pinów wtyczki jest na forum
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Ok poszukam tego czujnika bo niby on jest czesta awaria piecyka
30-11-2015, 07:30
Raczej nieczestą ale od zwarcia go trzebaby zacząć.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości