Liczba postów: 47
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Znajdziesz go za schowkiem pasażera. Robota bardzo prosta 10 min roboty. Klapkę schowka porostu wypinasz a resztę śrubek sam zobaczysz. Wentylator wykręca się ręką , tam jest taka płytka przez którą możesz mieć w/w problemy. Dawno to robiłem ale jest o tym na forum, poszukaj.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
13-12-2015, 13:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2015, 13:16 przez wesol.)
Bylo pare razy na forum. Zdemontuj schowek pasazera i masz dostep do wentylatora. Odepnij wtyczke zasilajaca silnik wiatraka i podaj napiecie to zobacyzsz czy ruszy. Czasami wystarczy tylko puknąć w silnik i juz działa ale polecam ci go wyciagnac i przecyzscic,obadac szczotki i komutator, przesmarowac ułozyskowanie.
A i w wyszukiwarke wpisuj nie wiatrak tylko dmuchawa lub nawiew to znajdziesz sporo tematow o tym.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Dzięki wielkie ! Dzisiaj zobaczę co da się z tym zrobić .. a moze być np jeżeli jest odpięta wtyczka od sprężarki klimy i nie ma klimy i przez to nie idzie mi ?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
klima nie ma nic wspolnego z nadmuchem. Mozna nie miec w aucie klimy a nadmuch jest zawsze w standardzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
UAKTUALNIAM :
Silniczek sprawny , prąd nie dochodzi do wtyczki . Silniczek jeszcze lepiej chodzi niż normalnie . Podłączyłem go przez akumulator i dobrze chodzi więc nw co może być winą.. Skoro prąd nie dochodzi a bezpieczniki są dobre to już nie wiem, może przez ten komputerek co wyświetla na nim temperatury..
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Pracą wentylatora/wentylatorów steruje przekaźnik, a nie bezpiecznik więc to, że bezpiecznik jest dobry nie oznacza, że wentylator ma działać. O ile się nie mylę to w tym modelu jest to przekaźnik o numerze 114 znajdujący się za bezpiecznikami w desce rozdzielczej. Jest to przekaźnik mający dwa osobne zestyki dla wentylatora przedniego nawiewu i tylnego i to on najczęściej jest winowajcą takiego stanu rzeczy jak u Ciebie. Oczywiście do sprawdzenia też przewody. Nie spotkałem się jeszcze aby winny takiej sytuacji był panel klimatyzacji, bo rozumiem, że masz automatyczną regulację więc zostaw go na koniec.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Albo problem z tzw jezem (radiator,opornica) albo ostatecznie panel klimatronika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Spróbuj wyjąć regulator (jeża), takie czerwone, z lewej strony wentylatora, zamontowane w obudowie nagrzewnicy i zobacz, czy do niego dochodzi prąd. Jak nie, to masz przekaźnik. Jak prąd jest to padł jeż.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Czyli trzeba cały przód plastiki wyjąć tak ? a czy da się ten przekaźnik 114 kupić ? i jak go wymienić , jak do niego się dostać ?