Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem z silnikiem 2.8 vr6 na zimno.
#1
Witam jestem tutaj nowy . Posiadam VW Sharana mk1 2.8 vr6 syncro z 1997roku i mam z nim problem odnośnie silnika. Po odpaleniu pracuje ładnie na wolnych obrotach ,, gdy po chwili dodam mu gazu powyżej 2500 obrotów przestaje pracować na 2 cylindrach lub gaśnie,po ok 3 minutach gdy ponownie go odpalè pracuje juź normalnie. A po rozgrzanie do ok 50 stopni mogę mu deptać do odcięcia i jest ok. Bardzo proszę o jaką kolwiek pomoc.
Odpowiedz




#2
Wszystkie tak mają. Sprawdź sobie czujniki ciśnienia oleju czy nie leje się przez nie olej, znajdują się na obudowie filtra oleju. Wymieniłem, dolałem oleju do maksa i problem zniknął ale i tak na zimnym silniku VR6 się nie butuje.
Odpowiedz
#3
Jak wszystkie tak mają? Że przestaje palić na niektóre cylindry? Nie powinno tak być, może na zimno telepać, szarpać ale nie powinien przepuszczać zapłonów.

Przeglądnij wszystkie rurki związane z podciśnieniem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#4
(14-12-2015, 13:46)Kamil napisał(a): Wszystkie tak mają. Sprawdź sobie czujniki ciśnienia oleju czy nie leje się przez nie olej, znajdują się na obudowie filtra oleju. Wymieniłem, dolałem oleju do maksa i problem zniknął ale i tak na zimnym silniku VR6 się nie butuje.

Mnie tam nic się nie dzieje.
Ciepły czy zimny ciągnie zawsze i nic nie przerywa.
Motor AMY.
Odpowiedz
#5
Juź nie wiem co mogę zrobić, juź zmieniłem wszystko co możliwe, cewkę, przewody, świece, cały rozrząd wraz z napinaczami, uszczelkę pod głowicą (gonił mi płyn chłodniczy na pierwszy cylinder) zawór recyskulacji spalin. I teraz nie wiem,czy pierścienie już słabe czy sonda lambda moźe pada. Bo tylko to jeszcze zostaje.
Odpowiedz
#6
Przy zimnym silniku lambdy nie sa brane pod wuwage przez ECM.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
Czy przed zdejmwaniem głowicy też tak się działo?
Rozrząd dobrze ustawiony?

Może przepuszcza na zaworach? Zrób pomiar ciśnienia sprężania przez jakiegoś kumatego mechanika. Pomiar na zimno. Jak będą różnice to z próbą olejową...

Tak jak pisałem - zadbaj o idealną szczelność dolotu i wylotu. Te silniki są czułe na drobne nieszczelności. Kiedyś mi lekko pękł jakiś wężyk podciśnienia i już na ciepłym silniku były problemy z odpaleniem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#8
Przed wymianą uszczelki było jeszcze gorzej. Od razu po odpaleniu szalał silnikiem i po kilku sekundach załasywał normalnie. , od wczoraj dość znacznie skończyło mi spalanie. Poniżej 22 litrów nie schodzi choć nie wiem jak luźno bym jechał. I kopci na zimno jak parowóz.
Odpowiedz
#9
W moim Szarik silnik umarł ciśnienie na dwóch tłokach zaledwie 5.5 Bara na reszcie około 7.2 bara.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 654 30-12-2020, 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  Sharan 2.0 ADY problem z jednym cylindrem madargostyn 4 1,458 07-10-2020, 18:20
Ostatni post: wesol
  Problem z wycieraczkami Meg Megan 1 978 29-05-2020, 12:19
Ostatni post: kalamb
  Problem z 3 biegiem adam643 1 1,197 07-05-2017, 21:32
Ostatni post: tolus24
  Alhambra 2.8 v6 problem z filtrem oleju lopez931 23 6,273 20-06-2016, 20:45
Ostatni post: lopez931
  vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy grzegorz.leszko 11 4,241 18-05-2016, 11:58
Ostatni post: mamwi
  Mały problem sharan 98 vr6 pikussharanek 5 2,138 08-05-2016, 21:22
Ostatni post: pikussharanek
  problem z silnikiem michalwpr 3 1,822 11-03-2016, 13:07
Ostatni post: wesol
  Pytanie do właścicieli sharika z silnikiem 1.8t AWC evo 4 2,825 08-01-2016, 22:23
Ostatni post: bobi1983
  problem z ogrzewaniem zyga022378 7 3,166 05-01-2016, 22:47
Ostatni post: lstd

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości