Witam,
Proszę o analizę logów narazie tylko statyczne bo siadła bateria w lapku.
Wyskakuje błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
to są logi po zmianie zaworu N75
Statyczne sa bezessowne jesli chodzi o sprawdzenie dolaodwania i jak jest ono regulowane/utryzmywane na silniku. Wezyk w ECM sprawdzales?? Kąt wtrysku do poprawy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Ten co idzie z komory silnikowej do ECM też?? i sam ECM tez otwierales i wymieniles te 10 cm wezyka?? Rury dolotowe sprawdzane dokladnie czy tylko tak na odwal sie?? Pamietaj ze nie mowa jest o dziurze na "metr" tylko o malutkich wielkosci nawet nei 2 mm takze?? Narazie tylko tak zgaduje po nr bledu bo logi dynamiczne wiecej powiedzą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
A ciśnienie w 011 nie powinno się zmieniać przy on off widzę że nie ma reakcji jakby n75 nie działał opieraj się na opinii wesol to kawał fachowca w logach pozdrawiam
15-12-2015, 21:36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2015, 22:35 przez pupek.)
A czy ten założony zawór N75 byłby też padnięty mogło to by być przyczyną?
A jaka powinna być poprawna wartość kąta wtrysku?
Jaka powinna być oporność N75?
Witam, podpinam się pod temat. Proszę o sprawdzenie logów Seat Alhambra 1.9 tdi 110 km silnik AFN. Turbo po wymianie (po regeneracji), dodam że przed wymianą problemu nie było. ECM sprawdzone rurka czysta i szczelna, przewód do dolotu wymieniony i zresztą jak większość wężyków albo wymieniona albo sprawdzona. blok 011 przełączony na nastawy grucha gruszy☺. Proszę o pomoc w temacie.