Liczba postów: 34
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
03-01-2016, 01:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2016, 13:44 przez wesol.)
Witam !!! dzisiaj zgasło mi auto po przejechaniu 2 km (temperatura koło -10)
nie mogłem go zapalić kręcił i nie zaskakiwał ,zrezygnowany poczekałem chwilkę spróbowałem jeszcze raz i po bólach zapalił i problem zniknął całkowicie jeżdziłem nim jeszcze cały dzień.Czy przyczyną może być woda w paliwie i problem zniknął czy spodziewać się czegoś więcej?
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.Kolego a kiedy wymieniałeś filtr paliwa-może był już brudny i parafina względnie woda go przyblokowały-wstaw samochód do ciepłego garażu poczekaj kilka godzin aż paliwo się nagrzeje a następnie wymień filtr paliwa.
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
ja tak miałem jak zamarzło paliwo w filtrze paliwa bo dawno nie zmieniony poprostu jakiś paproch na zimnie zatkał filtr przecisnął się i zapalił normalnie po zmianie już nigdy się nie powtorzylo
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
Witam filtr paliwa około 12 tyś temu wymieniany
dodam jeszcze że paliwo z rosji ale z dobrego cpn jeżdzę nim od paru lat i nigdy nie było problemów
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.To może tylko parafina Ci filtr przyblokowała-wstaw auto do ciepłego-dolej trochę depresatora do zbiornika ale wcześniej rozpuść go z 0,5 litra paliwa /depresator stosuje się w ilości 1 gram na 1 litr paliwa czyli 50 litrów paliwa w zbiorniku = 50 gram depresatora/- tak rozpuszczony depresator z tym 0,5 litra paliwa wlej do zbiornika i złap za relingi i trochę pobujaj autem aby się to wszystko w zbiorniku wymieszało.Depresator kupisz na każdej stacji paliwowej- ja kupuję na Orlenie "BLACK AROW" /czarna strzała/ cena ok.40 zł za 1 litr- i starcza na 1000 litrów paliwa.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na zime zwlaszcza w starszych tdi na pompie to warto dolac odrobine benzyny do baku. Litr dwa nie zawadzi. Pisal kiedys o tym na swoim forum MAsters. Nanawet dolewam do swoich PDków zimowa porą.
Filtr mozna wymienic. W PDkach o tyle fajnei jest ze nie trzeb anawet zalewac filtrow paliwem a samo odkrecenie dostojnika w dolnej czesci tez powoduje ze ewentualna woda zlatuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
dzisiaj przejeżdziłem cały dzień i wszystko było ok
ale na wszelki wypadek jutro zmienię filtr dzieki
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Jak wyzej -wesoł napisał , ja też za każdym razem gdy dopełniam zbiornik do pełna ropką dodam że też ze wschodu , dolewam litr benzyny i jest ok , czynię tak już 7 -dmą zimę .W mojej okolicy jest to praktykowane przez kilku moich znajomych taksiarzy mających Sharanki .
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja generalnie tez mam problemy z odpalaniem. Tylko jeszcze nei sprawdzalem jakie wartosci okazuje czujnik temperatury. Swiece napewno sprawne tylko nie wiem czy nie za krótko grzeją ale podwojne czy nawet potrojne grzanie nie pomaga. Jeszcze podmienie pompe tendemowa na test tyle ze teraz takie troszke temperatury niezbyt sprzyjajace na takie akcje. Czysto teoretycznie powinien paliwa dostawac nawet wiecje na wiekszych szprycach ale kto to wie jak to jest z tym. Juz pisze list do tunera by dygnął nieco i grzanie i dawke paliwa ale to chyba nie tu lezy problem. Tylko mi nie gasnie. Poprostu ciezkawo odpala.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.