Witam.
Jest taki magiczny zestaw słów - oringi pompowtryskiwaczy/uszczelnienie pompowtryskiwaczy i przy tych objawach, to jest 99,9% trafnej diagnozy i od sprawdzenia tego zaczynamy. Na forum jest bardzo obszerna literatura na ten temat. Zaworki zwrotne to sobie można w VP zakładać, a nie w PD, nawet jak założysz co centymetr od zbiornika po głowicę, to Ci nic da na tą przypadłość . A kontrolka świec to się zawsze zapala, nawet latem, kwestia na jak długo i w jakiej temperaturze więc to, że się świeci, a na świecach nie ma prądu albo nie zdążysz zmierzyć, to żadne odkrycie, to wynika z układu instalacji w tych autach, choć nie tylko.
Pozdrawiam
Jest taki magiczny zestaw słów - oringi pompowtryskiwaczy/uszczelnienie pompowtryskiwaczy i przy tych objawach, to jest 99,9% trafnej diagnozy i od sprawdzenia tego zaczynamy. Na forum jest bardzo obszerna literatura na ten temat. Zaworki zwrotne to sobie można w VP zakładać, a nie w PD, nawet jak założysz co centymetr od zbiornika po głowicę, to Ci nic da na tą przypadłość . A kontrolka świec to się zawsze zapala, nawet latem, kwestia na jak długo i w jakiej temperaturze więc to, że się świeci, a na świecach nie ma prądu albo nie zdążysz zmierzyć, to żadne odkrycie, to wynika z układu instalacji w tych autach, choć nie tylko.
Pozdrawiam