Witam.
Czasami, gdy grzanie świec uruchomi się na przysłowiową sekundę, to na mierniku tylko pojawi się i zaraz zniknie wartość napięcia i łatwo je przeoczyć. Poza tym w Twoim przypadku nie to jest problemem, choć nie twierdzę, że masz sprawny układ podgrzewania, jeżeli natomiast miałbyś niesprawny tylko układ podgrzewania, to nie odpaliłbyś go nawet na sekundę, tylko pokręciłbyś go kilka sekund i dopiero auto by odpaliło i chodziło przez parę sekund nie równo, a następnie by się ustabilizowało, to co masz to jest typowy objaw nieszczelnych oring-ów na pompowtryskach, paliwo ścieka z głowicy i auto odpala na przysłowiowych "oparach" pozostałych w pompkach dlatego odpala na sekundę/dwie i gaśnie bo brakuje mu paliwa i dlatego musisz następnie kręcić kilka/kilkanaście sekund aż pompa elektryczna w baku i pompa tandem napompują paliwa, ewentualnie zacznij najpierw od wskazań czujnika temperatury silnika, bo on czasem daje podobne objawy, a szybciej go zdiagnozować. Chcesz zacząć od grzebania przy układzie podgrzewania Twoja sprawa, w tych autach podgrzewania uruchamia się poniżej 5 st.C, biorąc pod uwagę błąd pomiaru czujnika i obecne temperatury rano w okolicy 4-5 st.C to układ podgrzewania nie załączy Ci się rano ewentualnie na przysłowiową sekundę/dwie i musisz mieć to na uwadze. Jeśli już, to zacznij najpierw od wskazań czujnika temperatury silnika, bo on czasem daje podobne objawy.
Pozdrawiam
Czasami, gdy grzanie świec uruchomi się na przysłowiową sekundę, to na mierniku tylko pojawi się i zaraz zniknie wartość napięcia i łatwo je przeoczyć. Poza tym w Twoim przypadku nie to jest problemem, choć nie twierdzę, że masz sprawny układ podgrzewania, jeżeli natomiast miałbyś niesprawny tylko układ podgrzewania, to nie odpaliłbyś go nawet na sekundę, tylko pokręciłbyś go kilka sekund i dopiero auto by odpaliło i chodziło przez parę sekund nie równo, a następnie by się ustabilizowało, to co masz to jest typowy objaw nieszczelnych oring-ów na pompowtryskach, paliwo ścieka z głowicy i auto odpala na przysłowiowych "oparach" pozostałych w pompkach dlatego odpala na sekundę/dwie i gaśnie bo brakuje mu paliwa i dlatego musisz następnie kręcić kilka/kilkanaście sekund aż pompa elektryczna w baku i pompa tandem napompują paliwa, ewentualnie zacznij najpierw od wskazań czujnika temperatury silnika, bo on czasem daje podobne objawy, a szybciej go zdiagnozować. Chcesz zacząć od grzebania przy układzie podgrzewania Twoja sprawa, w tych autach podgrzewania uruchamia się poniżej 5 st.C, biorąc pod uwagę błąd pomiaru czujnika i obecne temperatury rano w okolicy 4-5 st.C to układ podgrzewania nie załączy Ci się rano ewentualnie na przysłowiową sekundę/dwie i musisz mieć to na uwadze. Jeśli już, to zacznij najpierw od wskazań czujnika temperatury silnika, bo on czasem daje podobne objawy.
Pozdrawiam