Nie ma czegoś takiego. Aku kwasowe mogą być wyładowane do 50% swojej pojemności ale zaraz muszą być naładowane. Teraz jeśli mało jeździsz tak że jest niedoladowanie bo bilans masz ujemny bądź altek słaby czy kable liche to i mały będzie niedoladowanie i duży. Generalnie to nawet ten mały będzie bardziej niedoladowany bo ma większy opór wewnetrzny. Gdyby zapodac Aku zasadowy to miNa rozładowywać prawie do zera. Są to Aku które też maja ilość cykli po 1000 a nawet i 1500 a kwasowy to tak 500. Niestety drogie w produkcji, ciężkie i większe gabaryty bo napięcie też niższe. Za to odporne i żywotne na długi czas. Czyli do łodzi, jachtów idealne.
Zresztą co tu dużo mówić jak np sga miewały Aku nawet 95 Ah a altek no 90 lub 120 amperowy a jakiś golf czy Touran ma Aku 64 Ah a altek np 140amperowy.
Zresztą co tu dużo mówić jak np sga miewały Aku nawet 95 Ah a altek no 90 lub 120 amperowy a jakiś golf czy Touran ma Aku 64 Ah a altek np 140amperowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.