nie wiem czy sa do luftu. Poporstu stwierdzamz e pochopniemogl stwierdzic ze sa okej. Tu nie ma tak ze podepniesz kabelek i juz wiadomo ze pompki sa do luftu. Po pierwsze to jesli juz to trzeba bylo sprawdzac na zimnym tez jak sie zachowuja pompki bo moze byc tak ze bedzie siac tak masakrycznie ze skoda gadac. Moga byc parametry na pompkach po -2.99 i +2.99 nie jest powiedziane. Poza tym ja mam na swoich pompakch wartosci takie mniejwiecej:
1. okolo +0.08
2. okolo -0.65
3. okolo -0.03
4. okolo +0.58
Dozy rozrzut jak na pompki po kompleksowej regeneracji od czyszczenia w myjce ultradziwkowej poszczegolnych czesci po pryzklejanie cewek po wymiane rozpylaczy na koncowkach firada. Rozrzut jest taki bo mam koncowki duzo wydajnijesze jak ori co siedzialy. To poprostu normalne.
Powinienes tez zaczac od tego z jakimi obrotami kreci walem ten twoj rozrusznik rano. Tu tez moze byc pies pogrzebany.
JEdnakze pamietaj ze przy seryjnych pomokach rozrzuty na korekcjach juz w okolicy 0,80 mg stanowic moga juz problemy z wtryskami. Czasami moze byc tak ze stoisz na jalowych i w pompki moze kompresja az tak duzo nie pchac spalin w uklad przez uszkodozne oringi itd. Ale juz jadac na wyzszych obrotach kiedy wiecej palwia jest dawkowane i wieksze cisnienia sie tworza w komorze spalania to moze juz wiecej pchac spalin w uklad paliwowy co zaskutkuje zasielniem pompke pianą a nie paliwem plynym. Moze tez byc winna pompa tandemowa czy cos calkiem innego.
1. okolo +0.08
2. okolo -0.65
3. okolo -0.03
4. okolo +0.58
Dozy rozrzut jak na pompki po kompleksowej regeneracji od czyszczenia w myjce ultradziwkowej poszczegolnych czesci po pryzklejanie cewek po wymiane rozpylaczy na koncowkach firada. Rozrzut jest taki bo mam koncowki duzo wydajnijesze jak ori co siedzialy. To poprostu normalne.
Powinienes tez zaczac od tego z jakimi obrotami kreci walem ten twoj rozrusznik rano. Tu tez moze byc pies pogrzebany.
JEdnakze pamietaj ze przy seryjnych pomokach rozrzuty na korekcjach juz w okolicy 0,80 mg stanowic moga juz problemy z wtryskami. Czasami moze byc tak ze stoisz na jalowych i w pompki moze kompresja az tak duzo nie pchac spalin w uklad przez uszkodozne oringi itd. Ale juz jadac na wyzszych obrotach kiedy wiecej palwia jest dawkowane i wieksze cisnienia sie tworza w komorze spalania to moze juz wiecej pchac spalin w uklad paliwowy co zaskutkuje zasielniem pompke pianą a nie paliwem plynym. Moze tez byc winna pompa tandemowa czy cos calkiem innego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.