Wyciągaj pompki i kuknij na oringi. Po tygodniu już bywa ze sa poddarte. Nie ma tak ze po wymianie spokój na 5 czy 10 lat. To jakieś dziwne podejscie ludzi ze wymienia wszystko i bedzie okej. A czemu ja jak robilem UPG to nawet nie wyciagalem pompek z gniazd?? Glowicy nie palnowalem bo sprawdzilem linialem ze jest prosta. Mialme prostowac prastą glowice?? Po co?? Niekotryz wymienia jeszcze przy tej operacji pierscienie na tlokach, uszclzeniacze zaworowe a jak potem pryzchodzi problem ze bierze olej albo kulawo chodzi za co sie brać?? ktore naprawiac skoro wszystko bylo wymienione. Nie wiem co za podejscia sa ludzi tej pseldo kompleksowej naprawy. Jeszcze turbo do regeneracji wysylaja i potem auto nie jedzie. A u kaskadera co bylo po robocie uszczleki pod glowicą?? Silnik chcial wymieniac bo auto kulało, szarpalo, drgalo. Od piwka prawie silnik zakupil drugi i co tak jak mowilem pompki zniszczone przez to ze mechanik mu uszczlenil pompe tandemowa silnikonem. Zalatwil mu pompki za 1200 zl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.