Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam>Odnośnie luzu tej gumy w łapie dolnej silnika to trochę duży ale te luzy na półosi to też takie mam z tą różnicą,że ja mam największy luz na wieloklinie wewnętrznym przedniego prawego przegubu zewnętrznego /tam gdzie wchodzi półośka do przegubu zewnętrznego prawego/ -ale na razie nic się nie dzieje-jak czasami mocnej zerwę sprzęgłem to go słychać-takie "puknięcie" ale tym się nie przejmuję-wiem co jest grane i co "puka"
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mi się juz po raz enty tłumaczyć co i jak już nie chce. Społeczeństwo mimo postępu technicznego mamy coraz słabsze intelektualnie. Dokładnie jak społeczeństwo w USA. Nawet pożądanie nagrać filmu nie potrafią.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
U mnie lewa półoś ma luz wzdłużny podobnie jak na filmiku tylko trochę mocniejszy, natomiast z prawej strony mam luz osiowy i to nawet dosyć duży podobny jak twój.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Dziękuję za odpowiedzi.
Ciekawe czy luzy, chodzi tu chyba przede wszystkim o prawą stronę kwalifikują podporę/frez ze skrzyni do wymiany?
Odnośnie poduszki silnika czy zachowania takie jak na nagraniu wymagają wymiany.
I teraz mój Off-top
Chciałem tylko dodać ze nie jestem mechanikiem, nagrania starałem sie zrobić jak najlepiej tylko mogłem. Prosiłbym przyszłych i aktualnych uczestników rozmowy o pisanie na temat. Wydaje mi się ze to nie miejsce do umieszczania swoich przemyśleń i wywodów lub frustracji. Nie chcę nikogo urazić-piszmy na temat
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak jedna ręką trzymasz kamerę a druga szarpiesz za oske to ta kamera tez bujasz. Setki razy pisałem że powodzenia życzę w ocenianiu luzów na przegubach w wielkości pół milimetra. Chyba ze ktoś myśli ze ten luz może wynosić 5mm czy 1 cm.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Dzięki za odpowiedz. Fakt nagrania nie są dobre. A co do luzów lewa strona praktycznie ich nie ma w stosunku co do prawej. Pod koniec nagrania widać luz przy skrzyni.
Czyli bez ich rozebrania nie będzie wiadomo czy nadają się do wymiany?
A co sądzisz o poduszce silnika?
pozdrawiam
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Poduszka może nie jest najnowsza ale nie powinna mi wpływu na cokolwiek. Co do luzu na frezu polski podpory to tez było mówione wiele razy ze póki przenosi obroty to jest jeszcze okej. To nie może powodować drgań bo niby jak-? Poza tym w tej podporze masz łożysko w gumie i bije o zakład ze jest naderwane. Ściągnij poloś i tą podpore to sobie oba dasz co i jak. To roboty na 30 minut z kanału.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak takie ala szarpniecia to z powodu tego luzu. Nie śruby nowej nie trzeba. Mam nawet taka śrubę nowa ale wole używana by czasem gwintu nie popsuć. Takie dwie polisie mam w piwnicy z luzami. Dałem do regeneracji i tak po pewnym czasie robi się minimalny luz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.