Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dymi na czarno
#21
(13-03-2016, 14:10)wesol napisał(a): Wiadomo ze włoskie bo wyboru nie ma za wielkiego. Wzm robi od niedawna 216 a mają też robić większe niedługo. Tak to generalnie włosi robią wtryski no i niemiecki bosch.

Duża szansa ze mogą to być jakieś chinole. Troszkę się dziwię ze ludzie się nie interesują oddając do regeneracji czy to pompki czy to zwykle wtryski czy choćby turbo. Potem jest tylko zdziwienie. A ten tekst ze na 216 by więcej palił świadczy o braku wiedzy bo sporo osób siedzących w tej materii powie wręcz odwrotnie. Cowboy zawsze mowil ze na samych 216 przyrost 15 koni i 25 Nm jest przy nieco mniejszym spalaniu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#22
Witam.Założyłem to co miałem w oryginale -nie interesuje mnie to co mówił Cowboy-słuchałem fachowca,który siedzi w tej dziedzinie i który jasno stwierdził,że przy 216 trzeba by było jeszcze dać mu więcej powietrza-modzić z turbo wtedy dałoby to jakiś efekt-wiadomo więcej paliwa to i więcej tlenu by się przydało i dlatego postanowiłem zostawić go w oryginale ,czyli na 205 -jak do tej pory to jestem mega zadowolony autko mało pali nie kopci a zimową porą pali "od kopa" lepiej jak niejeden benzyniak-czego jeszcze szukać?Wozidło ma już swoje lata samolotu z niego robił nie będę-niech się spokojnie kula do końca żywota-17 lat przelatał na 205 i tak będzie do końca.
Odpowiedz
#23
cowboy mowil bo robil takei wtryski jeszcze do niedawna. 216 to zaledwie lizniecie i polepsza odpalanie bo daweczka jest odrobinke wieksza i troszke kopyto bo wiemy ze i pompa nie jest pierwszej mlodosci itd itd. Akurat robil chyba z najlepsza firmą w PL z Nadarzyna DS. Zreszta kiedys tam sciagal rozpylacze wlasnie od Włochów. Teraz juz z tego zrezygnowal i robi cobreti. Jesli masz zrobione na wloskich koncowkach to musialy rpzejsc przez jego rece bo ot tak sobie do Włochow nie kupisz koncowek i on jest przedstawicielem na polske tych czesci. Włosi nie relizuja pojedynczych zamowień.
Wystarczy tez wejsc na forum golfa np czy jakiej ibizy i tam poczytac. 216 to nei jakies 250 czy 270 czy 300 by tragizowac ze to duze rozpylacze. To zaledwie lizniecie. Samo to ze dodaja bez ingerencji w soft zaledwie 15 koni i 25 Nm to juz mowi ze to nie jest jakis przeskok niewiadomo jaki. W przypadku ewentualnego pozniejszego tuningu beda takie 216 procentowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#24
Witam. Wesol-dzięki za info, ale na razie wtryski są zrobione -silniczek pracuje OK-jak padną to wtedy pomyślę o tych 216.Może ten spec w Pisarzowicach mnie zciemnił bo nie miał akurat 216 ,tylko miał 205 -pamiętam,że na wtryski czekałem 3 dni-skądś sprowadzał ale od kogo -tego nie wiem,może od Cowboja. Ale teraz to i tak historia.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  1.9 TDI - Dymi na zimnym i czuć rope Camillo 8 6,600 23-03-2017, 00:08
Ostatni post: dmusek
  Sharan kopci na czarno. Porsche Design 0 1,539 29-10-2014, 21:31
Ostatni post: Porsche Design
  dymi na biało Patryk181 6 4,742 19-09-2014, 23:50
Ostatni post: dman666
  Kopci na czarno brewa96 14 8,852 12-09-2014, 23:25
Ostatni post: brewa96
  cięzko pali i dymi sgaVAN 19 8,528 29-07-2014, 23:16
Ostatni post: sgaVAN
  Utrata mocy i dymienie na czarno Gostas 7 3,905 27-07-2014, 13:05
Ostatni post: Gostas
  Vw Sharan Klekocze ,dymi , źle pali anna1905 108 61,711 26-11-2013, 11:31
Ostatni post: anna1905
  Dymi na szaro jak popracuje chwile na biegu jałowym csdark 22 25,273 16-11-2013, 15:43
Ostatni post: RAFFEN
  Dymi na biało/szaro szoku 3 2,508 25-09-2013, 19:06
Ostatni post: kaskader
  1,9 tdi auy, ciężko pali na zimnym i dymi piopit 8 14,750 13-08-2013, 04:41
Ostatni post: mirekm71

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości