Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Witam kolegów mam taki problem w swoim szaraniku nie pokazuje mi predkosciomierz i jak zwalniam albo przyspieszam to wskazowka od paliwa mi lata tak jak by plywak sie bujal i jak wlaczam zaplom to mi klimatronik mróga jakis czas zanim zacznie sie normalnie zachowywac prosze o szybkom pomoc i dziekuje
Liczba postów: 105
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
2
Zapewne impulsator w skrzyni biegów miałem to samo po wymianie spokuj. A tak poza tym to użyj szukajki a napewno byś wpadł co może być przyczyna. A klimatronik to podłącz vaga i odczytaj jakie błędy bo tak to można sobie powrórzyć co może być popsute.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Miałem to samo w swoim, padł impulsator w skrzyni biegów, prawdopodobnie u Ciebie to samo, najlepiej wpiąć jakiś tester i upewnić się czy to to. U mnie był akurat o tym numerze z półokrągłą wtyczką z jednej strony 1J0919149A
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
widzialem to koledzy ale te 3 zeczy staly sie na raz paliwo klimatronik zaczol mrugac i przestal pokazywak km/h dojechalem do wyznaczonego punktu bylo wszystko ok i po ponownym odpaleniu zaczol mi pokazywac ze nie mam paliwa pikal na fisie i nie pokazywal ile jade
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
To przeczytaj Kolego ze zrozumieniem wątek, który "olałeś" i podano Ci link do niego...Mam dokładnie w 100 % to samo i rozwiązanie tam jest już podane na tacy. Sam jutro ocenie efekt wymiany impulsatora..
Moderator forum chyba wolne sobie zrobił...
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
powiesz kolego cos o tym bespieczniku bo ja tez zadnego spalonego nie znalazlem bo jak nie to jutro moze wymienie impulsator ale to mi sie wydaje ze nie bedzie dzialac licznik km/h a nie takie dziwne zeczy pomocy
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Często jest tak, że nie działa poprawnie centralny zamek, liczniki i FIS się resetuje. Wtedy jest to wina bezpiecznika. Nie chce skłamać, ale chyba nr. 27. Później posprawdzałbym kable od masy na silniku i skrzyni i resztę kabloteki, bo często błędy sieje właśnie brak masy na czujniku paliwa. Impulsatorem na sam koniec bym się zajął jakby cala reszta poszukiwań zawiodła.