Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Ciśnienie oleju - za duże
|
02-03-2016, 13:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2016 13:06 przez toma126.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Ciśnienie oleju - za duże
Witam
Przy 2000 obr. powinno być 2 bary, u mnie wyszło 5 barów na zimnym silniku Dlaczego ? Pompa ??? Przy okazji po ok. 60km zapala się czerwona konewka... oba czujniki wcześniej zmieniałem, VCDS nadal pokazuje błąd sensora |
|||
Reklama
|
|||
|
02-03-2016, 18:46
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
|
|||
02-03-2016, 19:13
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Na zimnym to norma, sprawdż na ciepłym
|
|||
02-03-2016, 21:49
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Własnie... badali na zimnym... troche mnie uspokoiłeś
|
|||
07-04-2016, 09:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016 09:51 przez Kamillo.)
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Koledzy mam pytanie bo bede zmienial olej w silniku i zdecydowalem ze przejde z Motula 6100 Synergie+ 10w40 na olej 5w40 Motul 8100 x-cess, czy musze robic plukanke silnika przed wymiana np.tym srodkiem liquy moly, czy spuscic stary i zalac nowy???
Cos nie tak mialo dodac do tematu jaki olej do diesela a dodalo do tego tematu a niemoge usunac tego postu... |
|||
31-03-2018, 01:32
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju
Witam! Nie chce otwierać nowego wątku więc podłącze swe pytanie pod ten. Dzisiaj po przejechaniu około 600 km od remontu silnika (2.8 vr6 174km ) zaczęła migac i piszczec kontrolka oleju. Z tym że dzieje się to Tylko przy określonych warunkach.wiec jadę sobie ok 2rpm olej rozgrzany do 100st cel i tak na 5 biegu pyrkam 3 km włącza się miga i piszczy. Ujmując mogę zgazu nic się nie zmienia. Dodając przestaje. Próbowałem 5 razy i za każdym razem tylko przy tym jak wyżej udało mi się wywołać alert. Jadąc 2000rpm ciśnienie oleju jest w granicach 4 bar a na biegu jalowym 2 bar. Mam wskaźnik w kabinie więc tyle mi się udało skontrolować. Jak załącza się kontrolka silnik pracuje normalnie. Jak to jest z tymi czujnikami wysokiego i niskiego ciśnienia? Jak one że sobą współgrają? Przycislem dzisiaj trochę szatana i obawiam się że chyba przesadziłem, że chyba trochę za szybko.
Jeżdżę na oleju 10w60 liqui molly. |
|||
31-03-2018, 11:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2018 11:10 przez tolus24.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Witam.
W tym wątku http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ight=olej, post nr9, mój post, masz co nie co nakreślone co do czujników. Jeśli chodzi o olej 10W60 to generalnie z założenia jest to olej do "aut sportowych/używanych jak sportowych " i "swoje najlepsze parametry" uzyskuje przy wysokich obrotach i temperaturach, takie są założenia producentów dla tego oleju więc może w tym silniku i przy tych obrotach może powoduje takie cyrki ale sam nie jetem przekonany do tego co piszę ale tak mi się nasunęło , natomiast bywały takie przypadki gdy z filtrem oleju było coś nie tak. Generalnie, poza błędem czujników/zegarów, aby nastąpił wzrost ciśnienia, to musi gdzieś w układzie nastąpić przewężenie/zmniejszenie średnicy przepływu, nie mylić z brakiem przepływu, co powoduje wzrost ciśnienia. Pozdrawiam |
|||
|
31-03-2018, 12:27
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Na tym oleju jeżdżę już 2 rok nie było wcześniej z taka sytuacja problemu.filtry oleju zawsze stosuje Mann knecht lub oryginał. Dzisiaj podłącze duży manometr i wtedy sprawdze jak to ma się. Ogólnie rzuciłem hasłem o czujnik wysokiego ciśnienia ale nie wykluczam towniez czujnika niskiego ciśnienia. Jak podłącze duży manometr to wtedy będę miał pewność i możliwość skontrolowania tego w kabinie co mam i w rzeczywistości co się dzieje
|
|||
31-03-2018, 15:10
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Ciśnienie oleju - za duże
Problem z pompą a właściwie zaworem bocznikujacym. Tyle że raczej problem jest odwrotny bo ciśnienie bywa liche. Ale jakby się zablokował w pozycji zamkniętej to może nawet walić ciśnienie takie że filtr może wysadzić w kosmos.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|