Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Witam. Kupiłem tydzień temu w Niemczech Sharana 2006 rok 2.0 TDI. No i mam mały problem. Po przejechaniu ok 800km podczas podróży powrotnej do domu nagle zabrakło mocy, zaświecił się MIL i kontrolka świec żarowych. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika kontrolka świec zgasła jednak MIL dalej się świecił no i moc już nie powróciła. Po dojechaniu do domu i podpięciu Vaga wyszedł następujący błąd 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299. Czy ktoś z kolegów miał może podobny problem? Proszę o pomoc.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na odczytaniu bledow nie konczy sie diagnostyka. Po to kupiłeś vga by sobie bardzo pieknie i przyjemnie auto zdiagnozowac i naprawic nawet we wlasnym zakresie.
Tak na szybkiego to jest tylko przypuszczenie ze moze jakis waz sie odpiął.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Sprawdź czy nie ma nieszczelności na EGR. Możliwe ze rurka się przetarła lub pękła.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale jaki wężyk się ma przetrzeć od egr'a w 2.0 tdi? Jest przecie strony elektrycznie. Niech wykona komplet logów albo sprawdzi te rury odlotowe bo coś mi się wydaje ze na szybkozlaczce puscilo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na drodze od turbo do dolotu. Masz kilka takich szybkozlaczek ktore trzyma taki drut sprezynujacy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Wszystko co mogłem to posprawdzałem. Wszystkie podciśnienia, turbo, N75, EGR, i dolot. Wszystko sprawne, czyste i drożne. Dzisiaj oddam auto do mechanika.